יום שלישי, 24 בינואר 2012

ראש המועצה משה דדון ביקר במוסדות החינוך


ראש המועצה ביקר במוסדות החינוך
פורסם באתר בתאריך: 24/01/2012
משה דדון, בליווי הצוות המקצועי של המועצה, ביקר בבית הספר האזורי עין כרם ובגני הילדים בנווה אילן, שואבה ועין רפא. דדון: "גאה לראות את העשייה הרבה במוסדות החינוך במטה יהודה"

ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון ערך השבוע סיור במוסדות החינוך במטה יהודה, במטרה לעמוד מקרוב על תוכניות הלימוד החל מהגיל הרך. דדון, שמרבה לסייר בבתי הספר ובגנים התרשם עמוקות מן העשייה במוסדות החינוך והדגיש שוב בפני הצוותים החינוכיים כי דלתו פתוחה לרעיונות ולכל צורך העולה מן השטח.
הסיור החל בבית הספר התיכון עין כרם, שם הציגו מנהלת בית הספר, הצוות החינוכי והתלמידים ניסוי שמוביל בית הספר בתחום יזמות וחיבור לקהילה.
התלמידים סיפרו על הפרויקטים הייחודיים שהם מבצעים, תוך חיבור בין תודעה חברתית לתודעה כלכלית. בין הפרויקטים שהוצגו בפני ראש המועצה:
  • הקמה מחדש של הספרייה במושב נס הרים תוך שיפוץ, איסוף ספרים, הפצה והפעלה מלאה של הספרייה עבור ילדי המושב, במטרה להפעיל במקום חוגים בעתיד באופן שיאפשר את הפעלת הספרייה גם מבחינה עסקית ובמחירים מסובסדים.
  • הקמת חנות 'אקדמון' בשטח בית הספר למכירת תלבושות, כלי כתיבה ופריטים רלבנטיים במחירים זולים. בשלב הראשון תשמש החנות את תלמידי בית הספר כשהכוונה היא לאפשר בהמשך לכלל תושבי מטה יהודה לעשות שימוש בחנות.
  • מרכז למידה לסיוע ומתן שיעורים פרטיים לתלמידי בתי הספר היסודיים במחירים מסובסדים.
  • הקמת חברה שחוגגת ימי הולדת לגמלאים בדיור מוגן ועורכת עבורם פעילויות בחגים.

מנהלת בית הספר ציפי ידידיה: "התלמידים החלו בפרויקט לפני כשנה וחצי, בכיתה ח'. בט"ו בשבט הם ישיקו את המיזמים בערב רשמי שייערך בבית הספר. במקביל לפרויקטים של התלמידים עובר גם חדר המורים תהליך דומה. הצוות החינוכי, בשיתוף הילדים, פועל לקידום פתיחת קייטנה שתופעל במשק החקלאי בתקופת הקיץ. אנו כותבים תוכנית ייחודית לבגרות ברמת חמש יחידות ביזמות חברתית".



ראש המועצה משה דדון התרשם עמוקות מהמיזמים שהציגו התלמידים ואמר: "אני גאה לראות את העשייה הרבה המבוצעת במוסדות החינוך במטה יהודה. המיזמים מרשימים ומעידים על חשיבה רבה בהתאם למדיניות שמקדמת המועצה ושמה דגש על הטמעת ערכים אזוריים ולאומיים כפי שהוגדר בתוכנית האסטרטגית לחינוך. אנו פועלים להרחבת היזמות הערכית - כלכלית בקרב האוכלוסייה הבוגרת ברחבי מטה יהודה ובבית הספר עין כרם מטמיעים ערכים אלה מגיל צעיר מה שישפיע רבות על עתידם של התלמידים כתושבים יצרניים ומעורבים בקהילה".

לכתבה המלאה >>


ראש המועצה <a href='./משה_דדון.shtml'>משה דדון</a> בביקור במוסדות החינוך
ראש המועצה משה דדון בביקור במוסדות החינוך



שלכם
ראש המועצה
משה דדון