יום שלישי, 10 בינואר 2012


בית הספר הדסים מציג: שיעורי קרקס
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 10/01/2012
בבית הספר היסודי בצור הדסה לא מסתפקים בשיעורי אנגלית וחשבון. בהנחייתה של חברת 'קלות' הילדים מג'נגלים, הולכים על קביים ומסובבים צלחות על מקלות על מנת לשמור על התפתחות גופנית מאוזנת והרמונית. ראש המועצה משה דדון: "האפשרויות הרבות העומדות בפני תלמידי בתי הספר במטה יהודה הן קרש קפיצה לעתיד"

לצד הפסקות ושיעורי חינוך גופני משמשת חצר בית הספר 'הדסים' לקיומה של תוכנית יוצאת דופן במסגרת החינוך הפורמאלי: שיעורי קרקס.

השיעורים מועברים בהנחיית חברת 'קלות' שפיתחה תוכנית ייחודית המפגישה את הילד עם עולם הלהטוטים המרתק ופועלת התכנית מזה ארבע שנים בבית הספר 'הדסים'. לאורך השנה פוגשים התלמידים מספר רב של אלמנטים מעולם הקרקס (כדורים, דיאבולו, צלחות סיבוב, מקלות פרח, קביים, תרגילי תנועה וקצב, אביזרי שיווי משקל) ולומדים כיצד להשתמש באביזרים השונים. בטקס סוף שנה מציגה שכבת כיתות ו' מופע קרקס המסכם את הנלמד בשיעורים.

אורית זנגי, מחנכת כיתה ה4': "התוכנית מתאימה לכולם, לזריזים יותר ופחות וגם לאלה הבטוחים שלא יצליחו. אלה וגם אלה מגלים בתוכם יכולות חבויות במהלך השנה".

"האפשרויות הרבות העומדות בפני תלמידי בתי הספר במטה יהודה הן קרש קפיצה לעתידם של התלמידים", אומר, ראש המועצה משה דדון ומוסיף: "בתוכנית האסטרטגית לחינוך הגדרנו לעצמנו מטרה להביא למימוש עצמי של כל אחד ואחת מתלמידי מטה יהודה. שיעורי הקרקס בבית הספר 'הדסים' הם דוגמא אחת מיני רבות לפעילויות המתקיימות בבתי הספר שלנו על מנת לחשוף את התלמידים למגוון רב של אפשרויות עד שיגיעו לגיל בו יצטרכו לגבש החלטות על עתידם".




ילדי הדסים מג'נגליםראש המועצה <a href='./משה_דדון.shtml'>משה דדון</a> בביקורו בהדסים
ילדי הדסים מג'נגליםראש המועצה משה דדון בביקורו בהדסים


לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה
משה דדון