יום רביעי, 18 בינואר 2012

סקר של המועצה האזורית מטה יהודה קבע % 95 מחברי הוועדים מרוצים עד מאוד מהמגורים במטה יהודה


סקר של המועצה האזורית מטה יהודה קבע % 95 מחברי הוועדים מרוצים עד מאוד מהמגורים במטה יהודה
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 17/01/2012
חברי הוועדים ביישובי מטה יהודה קבעו בסקר אנונימי: אנחנו אוהבים לחיות כאן. 93% מרוצים מהצבת מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות, 86% ציינו את שביעות רצונם מהשירות שמעניקה המועצה לתושבים. ראש המועצה משה דדון: "זוהי תעודת כבוד לעובדי ותושבי המועצה אך עבודה רבה עוד לפנינו"

מועצה אזורית מטה יהודה פועלת בשלוש השנים האחרונות לשדרוג השירות לתושבים והתוצאות נראות היטב על פני השטח. לאחר כניסתו לתפקיד ראש המועצה הוביל משה דדון לגיבושה של אמנת שירות ראשונה בישראל, בה התחייב יחד עם עובדי המועצה לטיפול מסור, מקצועי ואדיב בכל תחומי החיים תוך הצבת התושב בראש סדר העדיפויות. ואכן, סקר אנונימי שערכה לאחרונה המועצה בקרב חברי הוועדים ביישובים במהלך הכנס באילת מעיד על טיב השירות שמעניקה המועצה. 350 חברי הוועדים שהשתתפו בכנס מייצגים את התושבים תוך שיתוף פעולה הדוק עם המועצה. הסקר מצביע על נתוני שביעות רצון גבוהים מאוד מהמגורים במטה יהודה ומהשירות הניתן על ידי המועצה. 91% מהנשאלים אמרו כי הם מרוצים מאוד ומרוצים מהמגורים במטה יהודה. יחד עם אלה שענו כי הם די מרוצים מדובר ב-95% שביעות רצון (!). רק חמישה אחוזים מהנשאלים ענו כי אינם מרוצים מהמגורים במטה יהודה.

93% מקרב חברי הוועדים ציינו את יחסם החיובי להצבת מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות המוניציפאלי בשלוש השנים האחרונות. 86% שיבחו את השירות שמעניקה המועצה לתושבים.

ראש המועצה משה דדון"עובדי המועצה משקיעים מאמצים רבים כדי לאפשר תוצאות כאלה. זוהי תעודת כבוד לעובדי ותושבי המועצה אך עבודה רבה עוד לפנינו. אנו לומדים את הסקר בצורה פרטנית בכדי לדעת היכן ניתן עוד לשפר את איכות וטיב השירותים הניתנים על ידינו, כפי שנקבע באמנת השירות ובכדי שתושבי מטה יהודה ימשיכו להוביל באיכות החיים בישראל".

לכתבה המלאה >>

שלכם 
ראש המועצה