יום שלישי, 3 בינואר 2012

תקציבי הוועדים יוגשו למועצה עד ה-1 בפברואר 2012


תקציבי הוועדים יוגשו למועצה עד ה-1 בפברואר 2012
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 03/01/2012
מועצה אזורית מטה יהודה ערכה השבוע כנס ועדים על אופן הגשת תקציבי הוועדים לשנת 2012 ודו"ח כספי לשנת 2011 לאור החלטת משרד הפנים על מתכונת אחידה וקבועה של הדו"חות. ראש המועצה משה דדון: "הגשת הדו"חות תוך עמידה בלוח הזמנים הכרחית לטובת קיום שירותים ופעילויות לתושבים"

מועצה אזורית מטה יהודה ערכה השבוע כנס וועדים בעקבות שינוי הנחיות משרד הפנים שקבע מתכונת קבועה ואחידה להכנת התקציב והגשת הדו"חות הכספיים. בעקבות המעבר לפורמט החדש ניתנה השנה הארכה ובאופן חד פעמי יכולים הוועדים להגיש את התקציב למועצה עד ליום רביעי, ה-1 בפברואר 2012. הכנס הינו כנס הדרכה ראשון בסדרת מפגשים שמתוכננים במועצה עבור הוועדים.

מבקר המועצה יואל ינון מציין כי המתכונת האחידה תאפשר קיום של הליכי פיקוח ובקרה יעילים של המועצה האזורית לוועדים המקומיים. בתקציב הוועדים ישנו תקציב וודאי ותקציב מותנה בהתאם להחלטת מליאת המועצה: תקציב ודאי כולל מקדמי שכר בשיעור של 2%, מקדמי מס ועד בשיעור של 3.1% והשלמה של המועצה לוועדים עד לתקציב מינימום של 220 אלף שקל.
תקציב מותנה (הכנסות מול הוצאות) תלוי באישור שר הפנים ושר האוצר להעלאת הארנונה (ארנונה למגורים 5.5% וארנונה לעסקים 25%) וכולל השלמה של המועצה עד לתקציב של 320 אלף שקל, החזרי ארנונה בשיעור של 17% במקום 15% כיום ותוספת העלאה בארנונה של 5.5%, בנוסף להעלאה בשיעור של 3.1%.

ראש המועצה משה דדון"הגשת הדו"חות תוך עמידה בלוח הזמנים הכרחית לטובת מתן שירותים וקיום פעילויות לתושבים. המועצה מקצה תקציבים ייעודיים ואישור התקציב מאפשר את מימושם בהתאם לצרכים שזיהינו ביישובים. השנה, לאור השינויים הארכנו את מועד הגשת תקציב 2012 למועצה באופן חד פעמי על מנת לאפשר לוועדים ללמוד את הפורמט החדש ואנו מצפים לקבל את הדו"חות בזמן על מנת לאשרם במליאת המועצה".

שלכם 
ראש המועצה