יום שלישי, 10 בינואר 2012

מליאת המועצה אישרה מינוי עורכת הדין ורד כהן ליועצת המשפטית של המועצה


מליאת המועצה אישרה מינוי עורכת הדין ורד כהן ליועצת המשפטית של המועצה
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 10/01/2012
עורכת הדין ורד כהן שימשה בחצי השנה האחרונה כממלאת מקום היועץ המשפטי עורך הדין פנחס קובן שפרש מתפקידו. ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "ורד ראויה לתפקיד לאור יכולותיה וכישוריה והינה המועמדת המתאימה ביותר לתפקיד" 

מליאת המועצה האזורית מטה יהודה אישרה ביום רביעי (4 בינואר 2012) את מינויה של עורכת הדין ורד כהן ליועצת המשפטית של המועצה.

כהן (32) שימשה בחצי השנה האחרונה כממלאת מקום עם פרישתו של היועץ המשפטי, עורך הדין פנחס קובן שפרש מתפקידו.

את דרכה המקצועית במועצה החלה כהן בשנת 2002 כרכזת אזור ביישובי "איגוד המושבים" באגף חברה ונוער. במשך חמש שנים ניהלה את תחום התרבות והחינוך הבלתי פורמאלי בכלל יישובי האיגוד.

במקביל החלה בלימודי משפטים במכללה למנהל בראשון לציון ואת התמחותה ביצעה במחלקה המשפטית במועצה.

לאחר קבלת ההסמכה כעורכת דין החלה לעסוק בתחומים משפטיים רבים ומגוונים במועצה לרבות ריכוז התביעה הפלילית בתחום התכנון והבניה, חוקי עזר, ועדים מקומיים, ייצוג בעתירות מנהליות, חוזים, מכרזים וייעוץ משפטי שוטף לכלל אגפי המועצה. בששת החודשים האחרונים ניהלה בפועל את המחלקה המשפטית.

ראש המועצה משה דדון בירך את עו"ד כהן לאחר המינוי ואמר כי " לאורך כל שנות עבודתה במועצה בלטה ורד במחלקה המשפטית והוכיחה יכולות משפטיים וכישורים ניהוליים המלמדים כי הינה המועמדת המתאימה ביותר לתפקיד. מילוי תפקיד של יועצת משפטית במועצה דורש תכונות של מקצועיות, מסירות וראיה מערכתית רחבה. ורד ניחנה בתכונות אלה ומביאה אותן לידי ביטוי בעבודה יומיומית. אני מברך אותה על המינוי ומאחל לה הצלחה והמשך עשייה מועצתית פורייה".

היועצת המשפטית הנכנסת הגיבה למינוי באומרה כי "התפקיד טומן בחובו אתגרים רבים הן במישור המשפטי והן במישור הציבורי. המועצה בראשות ראש המועצה המכהן, משה דדון, מצויה בתנופת עשייה חסרת תקדים בכל תחומי פעילותה. פיתוח היישובים ומיתוגה של המועצה כמובילה בתרבות ובתיירות חושפים גם את הלשכה המשפטית לעשייה רבה ומגוונת. דלתי תמיד תהא פתוחה בפני כל תושב החפץ במענה  לשאלות משפטיות הנוגעות לפעילות המועצה בכל התחומים".



ראש המועצה <a href='./משה_דדון.shtml'>משה דדון</a> והיועצת המשפטית עו
ראש המועצה משה דדון והיועצת המשפטית עו"ד ורד כהן

שלכם 
ראש המועצה