יום רביעי, 16 במאי 2012

הקול הצלול של מטה יהודה


הקול הצלול של מטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 16/05/2012
במעמד ראש המועצה משה דדון ובהתרגשות גדולה נפתחו השבוע שידורי רדיו 'קול יהודה', הרדיו החינוכי קהילתי של מטה יהודה * תלמידים יוכשרו במגמת תקשורת לבגרות של 5 יחידות * ותושבים מעוניינים יעברו קורס להכרת גלי האתר * החזון: פלטפורמה למצוינות, שותפות, ביטוי אישי ושמירה על אתיקה עיתונאית ובין אישית * דדון: "זה הקול של התושבים, של בני הנוער, של מטה יהודה"

קול חדש במטה יהודה: במסגרת אירועי שבוע הנוער במועצה נפתחו ביום שלישי האחרון (15 במאי) שידורי הרדיו החינוכי קהילתי החדש. שידורי הרדיו נפתחו בד בבד עם חנוכת אולפני הרדיו החדשים במרכז 'יד חריף'. את שידורי התחנה ניתן יהיה לקלוט תחילה באתר האינטרנט של המועצה בכתובת www.m-yehuda.org.il ובקרוב יוקצה לתחנה תדר רדיופוני לכל דבר ועניין.
"זהו יום היסטורי לכולנו. הרדיו זה הקול של התושבים, של בני הנוער, של מטה יהודה", אמר ראש המועצה משה דדון עם פתיחת שידורי הרדיו. "המועצה עשתה כברת דרך שהחלה באמנת השירות לתושב ובעידוד הקשר הישיר בין עובדי המועצה לתושבים. כעת יש ערוץ תקשורת נוסף שמחבר את הקהילה הבוגרת והצעירה לעשייה במטה יהודה. נצמיח כאן דור של כישרונות צעירים ונפתח להם את הדרך לעולם התקשורת".

ההתרגשות באירוע השקת הרדיו הייתה גדולה. התלמידים, צוותי ההוראה והמדריכים במרכז יד חריף, ועימם עובדי המועצה האזורית בראשות משה דדון, התקשו מלהסתיר את עוצמת הרגשות מגודל המעמד. ראשון המרואיינים לרדיו היה ראש המועצה ומיד לאחר מכן התקיימה מליאת מועצה חגיגית ב'יד חריף' ממנה בוצעו פריצות שידור לרדיו. חברי המליאה סיירו, התרשמו מהאולפנים החדשים ובירכו את ראש המועצה על הקמת התחנה.
את ישיבת המליאה הנחה רון רפאלי, תלמיד כיתה י"ב ממושב תרום.

 





שלכם
ראש המועצה