יום רביעי, 16 במאי 2012

זוכרים את שרון. ממשיכים בדרכו


זוכרים את שרון. ממשיכים בדרכו
פורסם באתר בתאריך: 16/05/2012
כ-400 רוכבים השתתפו במסע אופני הרים ה-16 שנערך בל"ג בעומר לזכרו של סמ"ר שרון אדרי. אחותו, אתי ברששת הודתה למועצה האזורית מטה יהודה על השותפות לדרך. ראש המועצה משה דדון: "ממשיכים את דרכו של שרון שנגדעה בטרם עת"

אתי ברששת: "מפעל הנצחה מכובד זה חשוב וחינוכי לילדינו, מספק נחת להורי ולבני משפחתי ומוסיף גאווה למועצה באופן בו היא מנציחה את יקיריה"

מסע האופניים ה-16 לזכרו של סמ"ר שרון אדרי ז"ל נערך בשבוע שעבר במטה יהודה בהשתתפות מאות רוכבים, חברים, מכרים, בני נוער ובני משפחה.
מזג אויר אביבי ליווה את הרוכבים שיצאו מחניון קק"ל בגבעת ישעיהו לעבר תל עזקה, נחל האלה, תל ירמות ובית ג'מל עד למושב זנוח.
כבכל שנה הסתיים המסע בטקס מרגש ומכובד במעמד בני המשפחה. לראשונה נכח באירוע גם יורם אדרי, אחיו של שרון,המתגורר בארצות הברית. יחד עמו הגיעה גם בתו מירית שסיפרה בדמעות על זיכרונות הילדות מהדוד שרון וריגשה את הנוכחים. מירית שהייתה אז רק בת 8 והתגוררה עם הוריה בארצות הברית לקחה חלק במסע, התרגשה לראות את בני הנוער הרוכבים בחולצות סגולות וסיפרה על הפרידה האחרונה משרון בשדה התעופה לאחר ביקורה האחרון בארץ טרם הרצח הנורא.

אתי ברששת, אחותו של שרון הודתה השבוע למועצה על שיתוף פעולה רב שנים ואמרה כי "מפעל הנצחה מכובד זה חשוב וחינוכי לילדינו, מספק נחת להורי ולבני משפחתי ומוסיף גאווה למועצה באופן בו היא מנציחה את יקיריה. אני, הורי ובני משפחתי מודים למועצה מאוד על היוזמה, התמיכה, החום והאהבה שמורעפים עלינו מידי שנה בתקווה להמשיך ולקיים אותו  עוד שנים רבות".  ברששת הוסיפה וציינה את הארגון המופתי והנוכחות המלאה שאפיינה את המסע בשנתו ה-16.

מרבית הרוכבים היו בני נוער וגרעינרים מהיישובים ובהגרלת הפרסים זכו חברי גרעין 'עודד' בזוג אופני הרים.
משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה אמר כי "הרוכבים שלקחו חלק במסע השנתי ממשיכים את דרכו של שרון שנגדעה בטרם עת. המסע מנחיל ערכים לבני הנוער כפי שבא לידי ביטוי במספר הרב של הרוכבים הצעירים שהשתתפו באירוע".
***


שלכם
ראש המועצה