יום רביעי, 23 במאי 2012


שירו שירו ילדים
פורסם באתר בתאריך: 23/05/2012
סוגרים שנה מוסיקאלית ב'יד חריף': הרכבי הרוק והתזמורת הייצוגית של מטה יהודה הופיעו השבוע במושב אביעזר * תלמידי כיתות ד' קיימו יום מפגשים מוסיקאליים ובקרוב יתקיים קונצרט הרכבים ותזמורות במושב לוזית 

העונה המוסיקאלית תסתיים בכנס הרכבים ותזמורות במושב לוזית בו יקחו חלק הרכבים מבתי הספר 'אלון' ו'השחר' תזמורת כלי הנשיפה הצעירה של מטה יהודה שמורכבת מתלמידי בתי הספר 'הר טוב', 'אלון', 'אבן העזר' ו'האלה' ותזמורת הייצוגית הבוגרת של מטה יהודה

"החיבור המוסיקאלי בין הכישרונות שצומחים במרכז 'יד חריף' לקהילת התושבים במטה יהודה יוצר צלילים של מצוינות ומחבר את כל החלקים בקהילה לשיר אחד מופלא שנקרא מטה יהודה", אומר השבוע ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון, לאחר מופע מרהיב של הרכבי הרוק והתזמורת הייצוגית של המועצה במושב אביעזר.
ואכן, הצלילים שנשמעים במטה יהודה מאז פרס ראש המועצה את חסותו על מרכז 'יד חריף' מייצרים שגשוג אומנותי אמיתי ברחבי היישובים או כפי שנוהג דדון לומר "את המנגינה הזאת אפשר רק להמשיך".

.....

ראש המועצה משה דדון מסכם:  "מרכז 'יד חריף' הפך לבית עבור התושבים. אני רואה את העשייה המוסיקאלית בפרט והאומנותית בכלל ויודע שכך יוצרים שינוי ואיכות חיים לאלפי בתי אב במטה יהודה. זו ההזדמנות להודות לכל צוות 'יד חריף' על היוזמה והחיבור הנפלא לקהילה".



שלכם
ראש המועצה