יום רביעי, 23 במאי 2012

אלופי המטה


אלופי המטה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 23/05/2012
רגע לפני הדרמה בגמר ליגת האלופות וזכייתה של קבוצת הפאר האנגלית צ'לסי בגביע התקיים במטה יהודה משחק אליפות מותח במיוחד * שחקני קבוצת הילדים משריגים זכו באליפות ליגת הקטרגל של המועצה לאחר ניצחון דרמטי 2:0 על יריבתם לתואר מכפר אוריה * במטה יהודה חותמים עונה מוצלחת וכבר מתכוננים לעונה הבאה.

סוף השבוע האחרון עמד בסימן משחקי הכרעה שהחזירו (גם אם במעט) את הצבע ללחיים של אוהדי הכדורגל בישראל. לאחר עונה רוויה באלימות ניצחה ביום שישי הפועל רמת גן את בני לוד והעפילה לליגת העל. למחרת, במוצאי השבת, גברה צ'לסי האנגלית על באיירן מינכן בדו קרב אדיר בפנדלים וזכתה בליגת האלופות.

עבור אוהדי הכדורגל במטה יהודה הייתה זו חגיגה משולשת לאחר שביום שישי הגיעה לסיומה עונה נוספת של ליגת הילדים בקט רגל, מפעל ספורטיבי וחינוכי שמובילה המועצה בשנים האחרונות עבור תלמידי בתי הספר היסודיים. לישורת האחרונה הגיעו קבוצות הילדים משריגים וכפר אוריה שהתמודדו ראש בראש על תואר האליפות לאחר שסיימו במספר נקודות שווה.

עשרות הורים ואוהדים שמילאו את היציעים במגרש בקיבוץ הראל, יצרו אווירה ססגונית ודחפו את הילדים לתצוגת כדורגל מרשימה בסיומה ניצחה שריגים 2:0, רשמה מהפך בטבלה וזכתה באליפות. ההתרגשות ניכרה על פניהם של השחקנים הצעירים ולא פחות מכך על פניהם של ההורים שעודדו לאורך כל העונה את הילדים למשחק הוגן ושמירה על רוח ספורטיבית. במשחקים השתתפו גם קבוצות נווה אילן, גיזו, טל שחר והראל.

הליגה, בה נוטלים חלק תלמידי בתי הספר היסודיים, התקיימה בימי שישי לאורך כל השנה. המשחקים התקיימו בשיטת ליגה בת שני סיבובים ובסך הכול נערכו 60 משחקים, בסיומם הוכתרה קבוצת היישוב שריגים כאלופת מטה יהודה.

"הניצחון הוא של כולנו", אמר השבוע משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה, שהתייחס לליגת קט הרגל שהגיעה לסיומה. "המועצה מקדמת את המפעל הזה במטרה להקנות ערכים של משחק הוגן ושמירה על רוח ספורטיבית ולשמחתנו כל הקבוצות עמדו במשימה. ברכתנו שלוחה לקבוצה משריגים על זכייתה באליפות".

לכתבה המלאה >>



 שלכם
ראש המועצה