יום שלישי, 1 במאי 2012

רעיון חדשני אוסטרלי אומץ בהצלחה במטה יהודה


רעיון חדשני אוסטרלי אומץ בהצלחה במטה יהודה:
פורסם באתר בתאריך: 01/05/2012
תלמידי בית הספר 'הדסים' בצור הדסה צעדו בשבוע שעבר ברגל לבית הספר וחנכו את 'האוטובוס המהלך', פרויקט קהילתי-חינוכי חדש במטה יהודה * באוטובוס האנושי תוכלו למצוא מדי יום שישי 'נהג' (מבוגר מלווה) ו'חלון אחורי' (מבוגר מאסף) * בתווך יצעדו התלמידים בצוותא לבית הספר

המועצה אזורית מטה יהודה, עמותת הורי בית הספר 'הדסים' בשיתוף בית הספר, וועד היישוב צור הדסה, השיטור הקהילתי וגורמים נוספים חנכו לאחרונה (20 באפריל) את פרויקט 'האוטובוס המהלך', תוכנית קהילתית-חינוכית חדשה ביישוב צור הדסה.


***
בעמותת ההורים של בית הספר 'הדסים' סיכמו השבוע בהצלחה את האירוע: "הייתה זו הצלחה כבירה בהשקת פרויקט חשוב שלו שותפים גופים רבים", כתבו השבוע במכתב תודה למועצה ולעומד בראשה, משה דדון, והוסיפו: "ההיענות הגדולה של הילדים מציבה את היישוב במקום הגבוה בארץ במוּדעות לבטיחות בדרכים, כושר ושמירה על הסביבה. ברצוננו לומר תודה לכל השותפים שאפשרו את ההתחלה המבטיחה של הפרויקט: ראש המועצה מר משה דדון, אגפי המועצה והעומדים בראשם שליוו אותנו באופן אישי (חינוך, בטיחות בתעבורה, חברה, נוער וספורט), הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והנציג האזורי מר אבי שמר, ועד היישוב, השיטור הקהילתי, מועדון 60+ וכמובן בית הספר הדסים. תודה מיוחדת אנו שולחים לכל המתנדבים, הורים ותושבים שהלכו עם הילדים ושמרו על בטיחותם".
ראש המועצה משה דדון בירך על הפרויקט ואמר כי "השקתו מהווה נדבך נוסף לתוכנית הקיימוּת המועצתית. מטה יהודה מעודדת את ערכי איכות הסביבה בכל תחומי החיים. ההליכה המשותפת לבית הספר מעודדת אורח חיים בריא וסביבתי ומגבשת מבחינה חברתית. אנו ממליצים ליישובי המועצה לאמץ את הפרויקט".

לכתבה המלאה >>
 

 


שלכם ראש המועצה האזורית מטה יהודה
משה דדון