יום רביעי, 26 ביוני 2013

ביקור גורלי

ביקור גורלי
פורסם באתר בתאריך: 26/06/2013
מנכ"ל מפעל הפיס, אלי דדון, היה אורחו של ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון (אין קשר משפחתי) והתרשם מתנופת הפיתוח במטה יהודה: "הפיתוח מאסיבי ומשמעותי. ההשקעה ניכרת לעין"

ביום שני (17 ביוני) הגיע אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס, לסיור עבודה במועצה האזורית מטה יהודה. מטרת הפגישה: חשיפת פרויקטים ותכניות המועצה בתחומי חינוך, תרבות ורווחה.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון (אין קשר משפחתי) ליווה את מנכ"ל הפיס לסיור בקיבוץ צרעה, בנחושה, במטע ובצור הדסה. בין היתר הציגו בפניו האמנים מכפר ורטיגו את החזון להתפתח והרצון להקים אולם שישרת את פעילות המחול. ב'יד חריף' צפה המנכ"ל במבני החוגים ובתחנת הרדיו וקיבל הסברים על הפעילות התרבותית הענפה במקום. משם המשיך להיכל התרבות, מוקד בו הדגיש ראש המועצה את חשיבות ההשקעה ושדרוג ההיכל כחלק מהפיכתו למוקד תרבותי מוביל באזור כולו.

מוקד מעניין נוסף בו ביקר אלי דדון היה בית הספר 'האלה' בנחושה, אשר נבנה בשיתוף פעולה בין מועצת מטה יהודה לבין מפעל הפיס. הביקור המשיך ליקב נבו במטע והסתיים בצור הדסה, שם התרשם דדון מפיתוח היישוב והקמת קרית חינוך וקהילה ובה מרכז התרבות, מבני החוגים והבריכה.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "מטה יהודה היא מועצה איתנה ששמה דגש על ניהול תקציבי תקין. יחד עם זאת, כל תמיכה שמתקבלת ממפעל הפיס פותחת בפנינו אפשרויות נוספות. הביקור נועד לחשוף את הצרכים שלנו כמועצה שנותנת שירות לציבור ולשים דגש על נושאים אותם אנו מעוניינים לקדם".

.....

 

 





שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה