יום רביעי, 26 ביוני 2013

אפליקציה חדשה ושמה מטה יהודה

אפליקציה חדשה ושמה מטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 25/06/2013
נא להכיר: במועצה האזורית השיקו השבוע את אפליקציית מטה יהודה המאפשרת לכל תושב לקבל ולהעביר בטלפון הנייד מידע על אירועים, עדכונים שוטפים על הנעשה ביישוב, לדווח על מפגעים ועוד, והכל בזמן אמת *ראש המועצה האזורית מטה יהודה  משה דדון: " אפליקציה חובה לכל תושב במטה יהודה"

יוזמה חדשה במועצה אזורית מטה יהודה תאפשר לתושבי 57 ישובי המועצה להיות מחוברים אונליין ובכל רגע נתון לכל המתרחש במועצה. האפליקציה פותחה במיוחד עבור רשויות מקומיות ומאפשרת לתושבים לקבל, ללא עלות כמובן, מידע על אירועי תרבות, לצלם מפגעים בזמן אמת ולהעביר את התמונות ישירות לממונה על התחום במועצה, לקבל מספרי טלפון של בעלי תפקידים במועצה ולקבל עדכונים שוטפים על המתרחש ביישוב בו הם מתגוררים.

האפליקציה היא פרי שיתוף פעולה בין מטה יהודה לבין חברת פיתוח האפליקציות 'Grobbot SmarTech' אשר פיתחה את אפליקצייתKeep it City. האפליקציה תאפשר לתושבים לקבל רשימת טלפונים חיוניים של בעלי תפקידים במועצה ואף להתעדכן באמצעות מפות על בתי מרקחת תורנים, חניות ציבוריות ומקלטים ציבוריים.

"אנו גאים להיות חלוצים מבחינת השימוש באפליקציה המתקדמת כדי להגביר את הקשר עם התושבים ואת מרחב האפשרויות לעדכן ולהתעדכן", מסר ראש המועצה האזורית מטה יהודה  משה דדון. "זוהי אפליקציה חובה לכל תושב במטה יהודה והיא מצטרפת לשורה של חידושים ושירותים טכנולוגיים לתושבים ובהם אתר האינטרנט ומערכת מעקב חדשה שהותקנה במוקד המועצה ונועדה לזרז את הטיפול בפניות התושבים. אני מזמין את התושבים להוריד את האפליקציה, לעדכן ולהתעדכן וכמובן להמשיך ליהנות מכל מה שיש למטה יהודה להציע".


איך זה עובד?
....






שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה