יום שני, 17 ביוני 2013

גביע המדינה בהוקי גלגיליות למטה יהודה

גביע המדינה בהוקי גלגיליות למטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 11/06/2013
הישג למועדון 'צור הדסה': קבוצת הילדים עד גיל 14 זכתה לראשונה בגביע המדינה בהוקי גלגיליות לאחר שגברה 4:1 בגמר על קבוצת בית לחם הגלילית * מאמן הקבוצה ליאור אוליאל: "ההישג גדול כפליים לאור העובדה שמחצית הקבוצה מורכבת מבני תשע" 


"ליאור וסאל, רותם גיא צברי, רועי קוריאל, דן אלימלך, איתי מלמד, ירין לביא ועידו איילון, הבאתם לנו גאווה רבה"

הגביע הוא שלנו. הישג ספורטיבי לקבוצת הילדים עד גיל 14 של מועדון צור הדסה. החניכים של ליאור אוליאל זכו בשבוע שעבר לראשונה בגביע המדינה לאחר שגברו בגמר על בית לחם הגלילית וניצבו במקום הראשון מבין 11 קבוצות שהשתתפו במפעל.

"ה-18 במאי יירשם כיום הגדול ביותר של מועדון צור הדסה מיום הקמתו", אמר בסיום המשחק מאמן הקבוצה, ליאור אוליאל. "השחקנים שלנו עלו למגרש ושיחקו בגמר מול קבוצה גדולה, מהירה, חזקה וגבוהה הרבה יותר מאיתנו. לפני המשחק ניגשו אליי הורים ושאלו אם אין טעות בגילאים, כי זה נראה כאילו עלינו בטעות למשחק של גילאי 16. לא היתה כאן שום טעות. צור הדסה ובית לחם הגלילית זה ממש דוד נגד גוליית ואני שמח שהצלחנו להתגבר על הנחיתות הפיזית ולזכות בגביע", אמר המאמן הנרגש.

"הסבתם לנו גאווה רבה", אמר ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון לראשי המועדון ולשחקנים הצעירים לאחר הזכייה. "זו מטה יהודה שמוכיחה שבעבודה קשה, בעקביות ועם כוח רצון - השמיים הם הגבול. אנו מודים לשחקנים, למאמן הנפלא ליאור ולהורים על ההשקעה הרבה, התמיכה וההישג הנפלא ומאחלים לכם בהצלחה גם במאבק על האליפות".

......
"המועצה אזורית מטה יהודה עוזרת לנו ככל שניתן ומקימה עבורנו מגרש חדש בימים אלה. אני מודה לראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון ולמחלקת הספורט על התמיכה. זה הזמן לחגוג, אך לא יותר מדי. יש לנו עוד עבודה עד סוף השנה, וסיכוי לא רע להמשיך להיאבק על תואר אליפות המדינה".

......
לכתבה המלאה >>

שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה