יום שלישי, 18 ביוני 2013

קיץ חם במטה יהודה

קיץ חם במטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 13/06/2013
מטה יהודה משיקה את אירועי פסטיבל הקיץ ביום שני הקרוב (17 ביוני) עם מופע של הזמרת שרית חדד ב'יד חריף' * בהמשך יגיעו לכאן גם אסף אמדורסקי, גורי אלפי, מיקי גבריאלוב, שלומי שבתעמיר בניון והתזמורת האנדלוסית אשדודלהקת תיסלםמירי מסיקהשלום חנוך, חברי כוורת אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר ודני רובס * דדון: "כל הסיבות הטובות לבלות את הקיץ הזה במטה יהודה"

להאמין ולהתכונן, זה קורה: אירועי פסטיבל הקיץ במטה יהודה ייפתחו ביום שני הקרוב (17 ביוני) באופן רשמי במופע של הזמרת שרית חדד במרכז לאמנויות 'יד חריף'. חדד תיתן את אות הפתיחה לתכנית עשירה ומגוונת שנבנתה בהובלת מחלקת התרבות במועצה בשיתוף מחלקת הנוער, מחלקת הספורט, היכל התרבות המחודש, מרכז 'יד חריף' ומיני ישראל. ברחבי המועצה צפויות הופעות של מיטב אמני ישראל וכבר במוצאי השבת הבאה (22 ביוני) ייערך מופע נוסף של הסטנדאפיסט גורי אלפי בהיכל התרבות מטה יהודה.
 ........

"בנינו תכנית עשירה באטרקציות מוסיקליות וריגושים מכל הסוגים לכל המשפחה", מסר השבוע ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון. "התכנית מעניקה לבני הנוער, להורים ובעצם לכולם את כל הסיבות הנכונות לבלות את הקיץ הזה במטה יהודה. יגיעו לכאן זמרים מוכרים ואהובים, יהיו הפעלות ופעילויות לכל המשפחה והכל יתבצע תוך חיבור התרבות המקומית ומתן דגש לאמנים תוצרת בית".

...


רכישת כרטיסים מוזלת לאירועי חודש אוגוסט במתחם יד חריף, במכירה מוקדמת במחלקת תרבות. לפרטים נוספים: www.m-yehuda.org.il.
 


שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה