יום שני, 17 ביוני 2013

קול הנוער

קול הנוער
פורסם באתר בתאריך: 21/05/2013
יום חילופי שלטון במועצת מטה יהודה נערך זו השנה השלישית * לתפקיד ראש המועצה שובצה תלמידת כיתה י"ב, קורל יוסף, מאשתאול. ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "המטרה היא להשמיע את קול הנוער במועצה ולאפשר לתלמידים לחוות את החוויה הדמוקרטית מצד ההנהגה"

"בישיבת המליאה התקבלו שלוש החלטות מרחיקות לכת: הקמת מבנה הדרכה משותף שיחזק את שיתופי הפעולה בין תנועות הנוער, הנעת קו אוטובוס פנימי לחיזוק הקשר בין בני הנוער ויצירת מערך התנדבות שיאפשר לתלמידות ולתלמידים להתנדב ביישובים וברחבי המועצה"

ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "יום זה מאפשר לנו לחשוף בפני התלמידים את המלאכה הרבה שנעשית במועצה עבורם ועבור כלל התושבים"

......

"הגעתי ליום הזה בציפייה ובהתרגשות רבה", סיפרה יוסף. "כלפי חוץ שידרתי רוגע ושליטה, מה שהפליא את חבריי שציפו שאהיה לחוצה כגודל התפקיד. לא באמת ידעתי מה דורש התפקיד, ובמהלך היום הבנתי את כל הרבדים בהם עוסק ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון, החל מרמת הכלל ועד לרמת הפרט. זו הייתה חוויה מעשירה ולמדתי ממנה המון".

ביום חילופי השלטון לקחו חלק כ-50 בני נוער ממרבית יישובי המועצה ובמהלכו החליפו את מנהלי ועובדי המועצה, ערכו טורניר כדורסל וקיימו ישיבת מליאה. "המטרה היא להשמיע את קול הנוער במועצה ולאפשר לתלמידים לחוות את החוויה הדמוקרטית מצד ההנהגה", אמר ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון. "הפעילות חיזקה בקרב בני הנוער את ההבנה שיש להם את הכוח להשפיע על חיי היום-יום ביישובים ובמועצה. יום זה מאפשר לנו לחשוף בפני התלמידים את המלאכה הרבה שנעשית במועצה עבורם ועבור כלל התושבים".

......
 

 שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה