יום רביעי, 26 ביוני 2013

מג"ב יקים תחנת משטרה חדשה במטה יהודה

מג"ב יקים תחנת משטרה חדשה במטה יהודה
פורסם באתר בתאריך: 19/06/2013
מפקד משמר הגבול ניצב עמוס יעקב ביקר השבוע במטה יהודה וסיכם עם ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון על הקמת תחנת משטרה ייעודית שתיתן מענה משטרתי מלא לרוב יישובי המועצה  * התחנה תחל לפעול ב-1 באוגוסט ולצידה שלוש תחנות משנה חדשות

השבוע הגיע למטה יהודה מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, לפגישה עם ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון על מנת לקדם את הקמת והפעלת תחנת שיטור ירוקה נוספת של משמר הגבול, שתחל לפעול החל מה-1 באוגוסט.

"זוהי בשורה גדולה לתושבים וצעד נוסף בדרכנו לחיזוק הביטחון האישי במטה יהודה", אמר בתום הפגישה ראש המועצה  האזורית מטה יהודה משה דדון. "התחנה תעניק שירות לרוב תושבי מטה יהודה שעד כה קיבלו מענה מתחנות משטרה אזוריות. אני מודה לכל הגורמים שחברו לגיבוש המהלך ובהם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב ומפקד המרחב, תנ"צ יזהר פלד. המהלך נועד לחזק את האזור ולייעל את המערך המשטרתי לטובת כלל התושבים".

......


עקב בצד אגודל
הקמת תחנת מג"ב במטה יהודה היא שלב נוסף בתכניתו של דדון לחיזוק הביטחון האישי במטה יהודה ובחודש אוגוסט ייפתחו עוד שלוש תחנות משנה לשירות התושבים. רק לפני כשנה השיק ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון תכנית להגברת הביטחון האישי של התושבים, בעקבותיה הוקם מרכז שיטור קהילתי בצור הדסה המאויש על ידי שוטרי מג"ב, אנשי הביטחון של המועצה ומתנדבי יחידת 'המתמיד', יחידת המתנדבים של משמר הגבול גזרת יהודה.

במקביל, ממשיך דדון להפעיל לחצים פוליטיים לחיזוק צורכי הביטחון של המועצה ובהן המשך שיקום מרכיבי הביטחון בצור הדסה, הקצאת כוח אדם ותגבור כוחות מג"ב באזור, וכן סיוע מול הגורמים האחראיים בצה"ל להסדרת מעבר בית"ר לכניסה חוקית של פועלים מהשטחים לעבודות בישראל.


 



שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה