יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

מיליון שקל וחצי הוקצו לטובת הגברת הבטיחות בבתי הספר


מיליון שקל וחצי הוקצו לטובת הגברת הבטיחות בבתי הספר
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 28/08/2012
התקנת מערכות גילוי חדשות, השמשת מטפים והרכבת מערכות לגילוי אש באזורי סיכון: תכנית תלת-שנתית בתחום בטיחות וכיבוי אש בבתי הספר יוצאת לדרך. 

העומס התקציבי על הרשויות המקומיות לא ימנע מאיתנו לאשר תוכניות שמגבירות את הבטיחות והביטחון האישי של התלמידים. מערך הביטחון יתוגבר ותימשך קליטתם של קציני ביטחון נוספים למערכת החינוך.

בהנחיית ראש המועצה, משה דדון, הכינה מחלקת הביטחון והבטיחות תכנית שדרוג תלת-שנתית בתחומי בטיחות וכיבוי אש בבתי הספר. התכנית הוכנה בשיתוף איגוד ערים לשירותי כבאות אזור בית שמש. בשלב הראשון יושמשו מטפים, מדבקות, ומערכות גילוי אש. לאור ההוראות החדשות של מכבי האש יותקנו מערכות גילוי אש גם בגני הילדים.

לצורך מימושה של התכנית הקצה ראש המועצה סך של מיליון שקל וחצי. כל שנת פעילות תתוקצב בחצי מיליון שקלים ובשלב הראשון החלו הצוותים בסריקה מקיפה לצורך יישור קו ראשוני והעמדת סטנדרטים אחידים בכל בתי הספר והגנים. במחלקת הבטיחות והביטחון פעלו לאורך הקיץ לקבלת אישורי בניה, הנדסה וחשמל לכל מוסדות החינוך במטה יהודה, כמתחייב בחוק.

"אני שומע מחבריי ראשי הרשויות על העומס התקציבי וחוסר היכולת לממש תכניות אבל לא מוכן להתפשר על בטיחותם וביטחונם של התלמידים במטה יהודה", אומר משה דדון. "העומס התקציבי לא ימנע מאיתנו לאשר תוכניות מצילות חיים. בהזדמנות זו אני מבקש מהתלמידים להקפיד על כל כללי הבטיחות ולדווח לגורמים האחראים בבית הספר על כל מקרה חריג".

....


שלכם
ראש המועצה