יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

הביטחון בידיים שלנו: יותר מתנדבים - יותר ביטחון


הביטחון בידיים שלנו: יותר מתנדבים - יותר ביטחון
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 15/08/2012
עבור חופית, רן, יואל ואברהם, מתנדבי יחידת 'המתמיד' בגזרת יהודה, תמונת המצב היא חד-משמעית: "עלייה במספר המתנדבים תוביל לעלייה בביטחון האישי. חלה עלינו חובה מוסרית לצאת ולהגן על הבית"

אברהם כהן (60) ממושב מטע: "אכפת לי מהבית. כמו שאני מתנדב כך גם אחרים צריכים לגלות מעורבות. למג"ב אין מספיק כוח וההתנדבות זו הדרך להשפיע. המשטרה לא יכולה לתת מענה בכל הארץ כי אין לה מספיק כוח אדם. זוהי חובתנו המוסרית"
רן שי (42) מגוש עציון, מתנדב בגזרת יהודה: "נכון שלא מדובר באזור מגוריי אבל ברור לכולנו שכל גורם עוין שנכנס לאזור עשוי להגיע גם לגוש עציון. הבסיס שלנו כחברה הוא שכולנו ערֱבים זה לזה. אם יש לך הזדמנות ויכולת להשפיע לטובה על חייך אז אתה צריך לקום ולעשות את זה"

.....
כפי שפורסם בשבוע שעבר היכולת של מג"ב לפעול כיום ללא מתנדבים כמעט ולא קיימת. על הדברים העיד מפקד מג"ב, ניצב יורם הלוי, שהשתתף בכנס הביטחון שערך ראש המועצה משה דדון בצור הדסה. "המתנדבים מוכיחים שאפשר וצריך לשנות", אומר דדון. "זוהי תעודת כבוד למטה יהודה ולאזור כולו שבורך בתושבים ובאנשים אכפתיים שתורמים מזמנם לטובת ילדיהם, בני משפחותיהם והקהילה בה הם חיים. רק תוך שילוב ידיים והתגייסות של כולם למערכה נוכל לשנות מציאות".
יואל חייקין מסכם: "יותר מתנדבים יקלו על המשטרה ויוכלו ליצור פעילות מאסיבית בנקודות קריטיות. אם נתרגם את זה לפעילות בשטח זה אומר יותר סיורים, יותר מארבים, יותר הצלחות'".

שלכם
ראש המועצה