יום שבת, 8 בספטמבר 2012

שנה חדשה בתשתיות: "ב-4 שנים נסגר כאן פער של 40 שנה"


פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 04/09/2012
מועדון נוער חדש, מגרש ספורט משולב, שדרוג כביש הכניסה ליישוב ושיפוץ המקווה * במעמד ראש המועצה משה דדון נערכו בשבוע שעבר טקסי חנוכת תשתיות במושב כסלון ובמבוא בית"ר * עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשנה האחרונה בחידוש והקמת תשתיות בכל רחבי המועצה * דדון: "תנופת הפיתוח בעיצומה. אנו משקיעים תקציבים רבים בחידוש והקמה של תשתיות בכל רחבי המועצה"

שמעון בן ברוך, יו"ר ועד התושבים בכסלון: "אנו מודים למועצה ולעומד בראשה על המפנה החיובי שחל ביישוב. עד לפני ארבע שנים לא היה ענ"ק בכסלון. כיום יש לנו ענ"ק ובני נוער איכותיים שמשתתפים בכל הפעילויות, מתגייסים ליחידות קרביות ונמנים על בני הנוער המובילים במטה יהודה. ללא הסיוע והמשאבים של המועצה זה לא היה קורה"

מוטי דרובלס יו"ר וועד התושבים במבוא בית"ר: "לאחר שנכנס ראש המועצה משה דדון לתפקידו הוא שינה סדרי עולם, ביטל את הקריטריונים שהיו בשנים עברו והחליט להעניק לכל יישוב כמיליון שקלים למשך חמש שנים ולאפשר לוועדים להחליט כיצד ובאילו תשתיות להשקיע את הכספים ללא התערבות המועצה

"בתוך שנה הקמתם עבורנו מועדון נוער, שדרגתם את מגרש הספורט, הרחבתם את כביש הכניסה ושיפצתם את המקווה. אנחנו מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. ב-4 שנים נסגר כאן פער של 40 שנה". במילים חמות אלה הודה בשבוע שעבר שמעון בן ברוך, יושב ראש וועד התושבים במושב כסלון למשה דדון ראש המועצה האזורית מטה יהודה על תנופת הפיתוח בטקס חנוכת תשתיות חדשות שנערך במושב.

במהלך בזק השקיעה המועצה כ- 1,500,000 שקלים בהקמת מועדון נוער, מגרש ספורט משולב, הרחבת כביש הכניסה ליישוב ושיפוץ המקווה המקומי. מועדון הנוער החדש כולל אולם רחב, חדרי פעילות לילדים ולענ"ק (עובד נוער וקהילה) וחדר שירותים. כעת פועלים במועצה ובמושב לאבזור המועדון בציוד שישמש את הילדים בזמן הפעילויות השוטפות: מחשבים, ספרים, טלוויזיה, DVD, כורסות, כסאות, שולחנות ועוד.

לאחר עשרות שנים עבר גם מגרש הספורט מתיחת פנים וישמש מעתה את התושבים כמגרש משולב למשחקי קט רגל, כדורסל, טניס וכדורעף. לצד זאת שדרגה המועצה את מבנה המקווה לטובת האוכלוסייה הדתית ביישוב. השדרוג כלל שיפוץ פנימי של כל המבנה והצבת ציוד חדש ובכלל זאת החלפת האביזרים הסניטריים, צבע, עבודות חשמל ומערכת חימום.

בתוך כך הסתיימו גם עבודות הרחבת כביש הכניסה לכסלון ובחודשים הקרובים יוצבו מתקני משחקים חדשים ברחבה במרכז המושב שיחליפו את המתקנים הישנים שהוסרו מהמקום.

"תנופת הפיתוח ברחבי המועצה נמצאת בעיצומה" אמר ראש המועצה משה דדון. "בשנים האחרונות הושקעו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג והקמת תשתיות, מבני ציבור ומוסדות חינוך, מגרשי ספורט וסלילת כבישים. העבודות בכסלון הן חלק מתהליך רחב היקף של התחדשות ביישובים כחלק מעידוד החינוך הבלתי פורמאלי בקרב התושבים".

בן ברוך מסכם: "אנחנו מודים למועצה ולעומד בראשה על המפנה החיובי שחל ביישוב. הדברים נראים היטב הלכה למעשה על פני השטח. עד לפני ארבע שנים לא היה ענ"ק בכסלון. כיום יש לנו ענ"ק ובני נוער איכותיים שמשתתפים בכל הפעילויות, מתגייסים ליחידות קרביות ונמנים על בני הנוער המובילים במטה יהודה. ללא הסיוע והמשאבים של המועצה זה לא היה קורה".

כעת עם פתיחת המועדון מתכוונים בכסלון לשים דגש על חוגים ופעילויות לכל הגילאים ולהעמיק את הפעילות הבלתי פורמאלית גם בקרב האוכלוסייה הבוגרת ובני הגיל השלישי.

תשתיות חדשות במבוא בית"ר
במועצה ציינו השבוע גם את סיום ריבוד הכבישים, הצללת גן המשחקים והתקנת תאורה במגרש הכדורסל. יו"ר וועד התושבים מוטי דרובלס מסר כי "לאחר שנכנס ראש המועצה משה דדון לתפקידו הוא שינה סדרי עולם, ביטל את הקריטריונים שהיו בשנים עברו והחליט להעניק לכל יישוב כמיליון שקלים למשך חמש שנים ולאפשר לוועדים להחליט כיצד ובאילו תשתיות להשקיע את הכספים ללא התערבות המועצה. זהו צעד בלתי רגיל ששינה סדרי עדיפויות והתוצאות נראות בהתאם".

....
לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה
משה דדון