יום שבת, 4 באוגוסט 2012

מובילים בחינוך: תנועת המחנות העולים חגגה סיום שנה



מובילים בחינוך: תנועת המחנות העולים חגגה סיום שנה
פורסם באתר  הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המעוצה משה דדון בתאריך: 01/08/2012
עשרות הורים וחניכים הגיעו השבוע לטקסי הסיום של התנועה בצובה, שורש ונתיב ל"ה * ההורים הנרגשים הודו למדריכים על החוויות שצברו ילדיהם במהלך השנה * בתנועה כבר מתכוננים לשנת הפעילות הבאה

משה דדון: "לחינוך הבלתי פורמאלי חלק חשוב בהצלחת מערכת החינוך של מטה יהודה. לחוויה החברתית, לערכים ולמנהיגות שרוכשים בתנועות הנוער אין תחליף. הפעילות בתנועות מבטיחה את המשך שגשוגה של מטה יהודה בעתיד"

תנועת המחנות העולים ערכה השבוע שלושה טקסי סיום שנה בהשתתפות עשרות הורים וחניכים. הטקסים התקיימו בצובה, נתיב ל"ה ושורש ובמהלכם הוצגה בהרחבה הפעילות השנתית.

בשורש נערך טקס מרגש של קבלת חולצות כחולות כחלק מהתהליך של שייכות לתנועה. "המדצים משכבת י' הכינו לשכבה הצעירה מצגות שתיעדו  את הפעילויות והאירועים בשנה האחרונה עבור שכבות ד'-ו' והעלו יחד עם הקומונריות שלוש כתובות אש גדולות ומרשימות במיוחד", סיפרה השבוע חן הראל, רכזת התנועה במטה יהודה.

שני טקסים מרגשים לא פחות נערכו בצובה ובנתיב הל"ה. בעקבות הטקסים התקבלו עשרות תגובות חמות של הורים נרגשים.  לטקס בנתיב הל"ה הגיעו חניכים רבים עם חולצות כחולות מה שתרם לאווירה החגיגית לצד תפאורה מרשימה שהכינו החניכים שכתבו גם שיר לרגל סיום השנה. בצובה התקיים טקס דומה שכלל הופעות של חניכים וסיכומי שנה.
עשרות ההורים שהגיעו לטקסים הביעו את התרשמותם מהפעילות בתנועה ואמרו כי ילדיהם רוכשים ערכים רבים לאורך השנה וכי החינוך התנועתי מעניק כלים רבים לילדים שתורמים להתפתחותם כאזרחים מעורבים ואכפתיים.

"לחינוך הבלתי פורמאלי חלק חשוב בהצלחת מערכת החינוך של מטה יהודה" אמר השבוע ראש המועצה משה דדון בהתייחסו לפעילות בתנועות הנוער. "לחוויה החברתית, לערכים ולמנהיגות שרוכשים החניכים בתנועות הנוער אין תחליף. הפעילות בתנועות מבטיחה את המשך שגשוגה של מטה יהודה בעתיד".

....


שלכם
ראש המועצה