יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

פסטיבל בירה כפרית - מטה יהודה


פסטיבל בירה כפרית - מטה יהודה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 15/08/2012
מבשלות הבירה של מטה יהודה חוזרות לפסטיבל שיימשך 3 סופי שבוע! 30/8-15/9
 יריד הבירה המסורתי יפתח בצומת שריגים-גבעת ישעיהו (30-31.8) בו מבשלות הבוטיק יארחו עם בירות וטעמים מיוחדים, הרכבי מוזיקה חיה ואווירה טובה, זאת לצד סיורים מודרכים למבשלות הבירה, בתים פתוחים של אמנים מקומיים, יקבים, בשלניות ביתיות ולינה כפרית !

לפני 6,000 שנה הומצא המשקה הזהוב, הבירה, באזור המזרח התיכון, והפך לסמל תרבותי ולחוויה חברתית. באזור מטה יהודה הוא הפך בשנים האחרונות גם לתופעה כלכלית-חברתית, לאחר שהתרכזו בו מספר "משוגעים לדבר" שהתאהבו בייצור בירה, פתחו מבשלות בוטיק ביתיות ומציעים עושר גדול של טעמים וסגנונות ייצור במבשלות הביתיות. כולם התחילו "בקטנה", בחצר הבית, ואט אט התפתחו למרכזי מבקרים קטנים, למקומות בילוי המאפשרים מפגשים נעימים עם היצרנים המארחים בחצר ביתם. חלקם כבר הספיקו לגרוף מדליות מקומיות ובינלאומיות על הבירות שהם מייצרים. כך הפך מטה יהודה לאזור עם הריכוז הגדול בארץ של מבשלות בירה, כחלק מתופעה רחבה יותר של יזמות קולינרית מקומית – עשרות יקבי בוטיק ובשלניות ביתיות, מחלבות, בתי בד, מסעדות קטנות ועוד.

בשנים הקודמות נהרו אלפים לטעום את תוצרת מבשלות הבוטיק של מטה יהודה. לאור ההצלחה, מזמין ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, להגיע גם השנה לאירוע שמארגנת מחלקת התיירות של המועצה, אשר מעודדת כל השנה את יזמי מבשלות בוטיק.  דדון: "הבירות שמציעות המבשלות במטה יהודה סוחפות לעולם שלם של טעמים, ריחות וצבעים. המבשלות הן חלק מרכזי בחווייה התיירותית שמציעה מטה יהודה לעשרות אלפי המטיילים בה מדי שבוע".

.....

לפרטים נוספים: מחלקת התיירות מטה יהודה, 8108* או בטלפון: 02-9900903
להורדת עלון המידע >>

לרכישת כרטיסים אונליין לסיורי מבשלות הבירה: www.beerfest.eventi.co.il.


שלכם
ראש המועצה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה