יום שבת, 2 ביוני 2012

שני זוכים בחידון התנ"ך של המועצה


שני זוכים בחידון התנ"ך של המועצה
פורסם באתר בתאריך: 30/05/2012
רועי דמארי ורון אזולאי, תלמידי בתי הספר 'אבן העזר' ו'האלה', חלקו יחדיו את המקום הראשון בחידון התנ"ך המועצתי לבתי ספר יסודיים שעסק בנושא קיימות ברוח התנ"ך

16 מתמודדים, שמונה בתי ספר, 500 קרובי בהיכל ושני זוכים בתואר הנכסף: חידון התנ"ך השביעי של המועצה האזורית מטה יהודה הבטיח וגם קיים.
הדרמה, בדומה לחידון התנ"ך העולמי שנערך מדי שנה ביום העצמאות, הגיעה לשיאה רק בסיום החידון, לאחר שהתברר כי רון אזולאי, תלמיד בית הספר 'האלה', ורועי דמארי, תלמיד בית הספר 'אבן העזר', צברו 118 נקודות כל אחד לאחר שאלת ראש המועצה, מה שהוביל את חבר השופטים להכריז לראשונה בתולדות החידון על שני חתני תנ"ך במטה יהודה.

על הקרב הצמוד בגמר מעידה גם זכייתו של דוד שטרנברג, שסיים במקום השני, לאחר שצבר 115 נקודות. כל המועמדים גילו בקיאות ושליטה מדהימה בחומר והדבר גרם להתפעלות רבה בקרב הקהל וחבר השופטים.

כמיטב המסורת, הגיע לחידון גם ראש המועצה, משה דדון, שהציג בפני המתמודדים שאלה שעוסקת בשמות היישובים במטה יהודה והקשר שלהם לתנ"ך. החידון מאופיין בכל שנה בנושא ערכי אחר אותו מבקשים במועצה להטמיע בתלמידים. שנת 2012 הוכרזה כידוע כשנת איכות הסביבה במטה יהודה ובהתאם לכך נגזר נושא הדגל של החידון 'קיימוּת ברוח התנ"ך'.

....
 
 
 

שלכם
ראש המועצה