יום שבת, 30 ביוני 2012

סקר מיוחד שנערך על ידי מכון 'סמית' קובע: 88 אחוז מתושבי המועצה: "מטה יהודה - מקום טוב"


סקר מיוחד שנערך על ידי מכון 'סמית' קובע: 88 אחוז מתושבי המועצה: "מטה יהודה - מקום טוב"
פורסם באתר בתאריך: 28/06/2012
עכשיו זה רשמי: תושבי מטה יהודה אוהבים לחיות כאן * 77 אחוז מרוצים מאיכות החיים ביישוב בו הם חיים * המועצה נהנית מאמון רב ומאחוזי שביעות רצון גבוהים * משה דדון: "עובדי המועצה משקיעים מאמצים רבים בכדי לאפשר תוצאות כאלה"

משה דדון: "אנו לומדים את הסקר בצורה פרטנית בכדי לדעת היכן ניתן עוד לשפר את איכות וטיב השירותים הניתנים על ידינו, ובכדי שתושבי מטה יהודה ימשיכו ליהנות מאיכות החיים הגבוהה בישראל"

מובילים באיכות החיים זו אינה רק הסיסמא שבחר משה דדון כדי להסביר את יעדו המרכזי ולסייע לעובדי המועצה להבין למה הם נדרשים בעבודתם היומיומית. עכשיו, מתברר שגם תושבי המועצה חשים את השינוי באיכות חייהם ומביעים הערכתם למועצה ולעומד בראשה על הפיכתם את מטה יהודה למקום שטוב לגור בו.
                                              
סקר מיוחד שנערך על ידי מכון המחקר "סמית" בקרב תושבי מטה יהודה מצביע על נתוני שביעות רצון גבוהים מאוד מהמגורים ביישובי מטה יהודה ומתפקוד המועצה האזורית. 88 אחוז מהנשאלים ענו כי מטה יהודה היא מקום טוב לגור בו וכי היו רוצים שילדיהם יגורו באזור (ללא קשר לגילם ולמקום מגוריהם הנוכחי).

הסקר נערך באמצעות הטלפון במהלך חודש ינואר 2012 בקרב 1,000 תושבי מטה יהודה בגילאי 18 ומעלה, המתגוררים ב-57 יישובי המועצה, ומהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית מטה יהודה. טעות הדגימה הינה 3.16 אחוז.

מכון סמית הינו מכון מחקר מהמובילים בישראל. המכון, בניהולו של רפי סמית עוסק במחקרי שוק, סקרי דעת קהל, מחקרי שביעות רצון ועוד. היכולת המדעית והמקצועית מבוססת על 40 שנות ניסיון ופיתוח מחקרי ובהם חיזוי מדויק של תוצאות הבחירות לכנסת.

משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה הגיב השבוע לראשונה לתוצאות הסקר ואמר כי "עובדי המועצה משקיעים מאמצים רבים בכדי לאפשר תוצאות כאלה. אנו לומדים את הסקר בצורה פרטנית בכדי לדעת היכן ניתן עוד לשפר את איכות וטיב השירותים הניתנים על ידינו, ובכדי שתושבי מטה יהודה ימשיכו ליהנות מאיכות החיים הגבוהה בישראל".

להלן כמה מהשאלות עליהן נתבקשו משתתפי הסקר להשיב:

האם את/ה מסכים/ה לדעה שמטה יהודה הוא מקום טוב לגור בו וכן היית רוצה שילדיך (ללא קשר לגילם ולמיקום מגוריהם הנוכחי) יגורו באזור?
 
 סה"כ 
מאוד מסכים/ה60% 
די מסכים/ה28%88%
לא כ"כ+לא מסכים/ה12% 
 

 



שלכם
ראש המועצה