יום חמישי, 14 ביוני 2012

פועלים לעידוד הקריאה במטה יהודה במהלך כל השנה


פועלים לעידוד הקריאה במטה יהודה במהלך כל השנה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 13/06/2012
מפגשים עם סופרים, תחרות הנואם הצעיר, מצוינות ערכית ולימודית, החלפת ספרים בספריה ושיעורי כתיבה * בבית הספר הממלכתי דתי 'לביא' ציינו השבוע את יום השיא של תהליך עידוד הקריאה לשנה באירוע 'הצעה לספר'  

"עבורי אלה הם פירות של עמל רב והשקעה אינסופית. כאשר אני רואה את האהבה של הילדים לספרים ולכתיבה, את השיח שנוצר בכיתות בשעות הבוקר, את ההתרגשות והחוויה, אני יודעת שהצלחנו להטמיע בהם את אהבת הקריאה והכתיבה", כך אומרת השבוע בסיפוק רוית גדנקן, מנהלת בית הספר 'לביא'.

בית הספר הצטרף השנה לפעילות 'הצעה לספר' המתקיימת במוסדות החינוך הממלכתיים דתיים ברחבי הארץ. במסגרת זו מארחים התלמידים חברי כנסת וקוראים קטעי ספרות ושירה על פי בחירתם. ביום שישי (2 ביוני) לבשו מסדרונות בית הספר אווירת החג במסגרת יום שיא שסיכם את הפעילות השנתית לעידוד הקריאה והכתיבה היוצרת.
התלמידים פרסו את המלצות הקריאה שהכינו במרחבים, קוראים מצטיינים נבחרו להמליץ על ספר קריאה, הציגו הסבר מושכל על ההמלצה (מה למדו מהספר ומהו הערך המוסף) והמחיזו קטעי סיפורת. באירוע השתתף ח"כ זבולון אורלב ששוחח עם התלמידים על הספר 'אל תשלח ידך אל הנער' של הרב ישראל מאיר לאו ועל הכוח הרב המצוי בכל ילד להתגבר על כל קושי ולהצליח.

ראש המועצה משה דדון התייחס לעשייה בתום זה ברחבי המטה ואמר כי "לצד ההשקעות הרבות של המועצה במחשוב מוסדות החינוך אנו פועלים לשימור, טיפוח ועידוד הקריאה והכתיבה בקרב התלמידים ופותחים בפניהם אפשרויות רבות למיצוי והגשמה, במהלך כל השנה".


...

שלכם
ראש המועצה