יום רביעי, 20 ביוני 2012

מלח הארץ


מלח הארץ
פורסם באתר הבית של המועצה  האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 19/06/2012
השבוע התקיימה השקת סטודיו 'מרחב נשימה' במבוא בית"ר * המקום הוקם בתמיכת היחידה לפיתוח כלכלי שמפעילה המועצה האזורית מטה יהודה * "היחידה לפיתוח כלכלי הגשימה לנו את החלום"  אומרת בעלת העסק ענת זכאי

היחידה לפיתוח כלכלי של המועצה האזורית מטה יהודה ציינה השבוע הישג נוסף לפעילותה: ביום שני הושק רשמית הסטודיו החדש שהקימו ענת זכאי-טמיר (38) ואחיה יניב זכאי (40) במבוא בית"ר במסגרת תוכנית האב לתיירות שמובילה המועצה.

בסטודיו 'מרחב נשימה' מגוון שירותים: חדר מלח בנוי מבלוקים של מלח שיובאו ממכרות בחו"ל, חוג יוגה, טיפולים הוליסטיים וטיפול פסיכולוגי. המקום נפתח בסיועו של ברוך פלד מנהל היחידה לפיתוח כלכלי שליווה את התהליך מתחילתו ועד לסיומו.

"בשנים האחרונות לאחר שהפכתי אמא לילדים עלה בי רצון עז לשינוי מקצועי", מספרת זכאי. "הצעתי לאחי להקים שותפות ומהרגע שפנינו למועצה קיבלנו את כל התמיכה המקצועית. ברוך פלד מנהל היחידה לפיתוח כלכלי ליווה אותנו מקרוב לכל הפגישות עם וועדי היישובים ובעצם ניהל עבורנו את המשא ומתן להקצאת השטח. לי באופן אישי אין שום ניסיון בהקמת עסק וברוך כאיש מקצוע בכל רמ"ח אבריו ידע איך לנהל את התהליך מול הוועדים החקלאיים והציג בפניהם את היתרונות הרבים בפתיחת עסק תיירותי".

ואכן, לאחר חודשים של חיפושים נמצא במבוא בית"ר הפוטנציאל: מחסן ישן שהפך עד מהרה לפנינה אמיתית. זכאי: " אנחנו מאוד אוהבים את מבוא בית"ר ושמחים שנפלה בחלקנו הזכות לממש את החלום ולהקים בית ועסק ביישוב. הודות לתמיכת המועצה אנו מפיצים את הבשורה לכל בעלי העסקים במטה יהודה. הרעיון הוא לקיים שיתופי פעולה עם יקבים, מבשלות, בתי בד. המיזם התיירותי במטה יהודה יצמח ויצליח אם בעלי העסקים ישכילו לחזק האחד את השני ולהוביל יחד את פיתוח התיירות במטה יהודה".
מנהל היחידה לפיתוח כלכלי ברוך פלד: "היחידה פועלת לטיפוח וחיזוק הכלכלה האזורית, הקמה, הרחבה וקידום עסקים באזור, משיכת יזמים חדשים, הובלת והטמעת תהליכי שינוי וצמיחה,  מתן סיוע במציאת מקורות פרנסה ועוד.  הקמת הסטודיו במבוא בית"ר הינה חלק מפעילות מקיפה לעידוד עסקי תיירות בכל רחבי המועצה. שירותי היחידה לפיתוח כלכלי נועדו לייעוץ והכוונה לבעלי עסקים קיימים וליזמים המבקשים להקים עסק במטה יהודה".

הסטודיו הושק במעמד ראש המועצה משה דדון שבירך על הקשר בין היחידה לפיתוח כלכלי לבעלי העסקים במטה יהודה והוסיף "בנינו תוכנית אב לתיירות, הקמנו את היחידה לפיתוח כלכלי וכעת אנו נמצאים בתהליך מימוש התוכניות. העסקים הפרטיים נמצאים בצמיחה ואנו נדאג להפוך חזון למציאות".

....




שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה