יום רביעי, 27 ביוני 2012

כנס לבוגרי כיתות י"ב: בבריכה עם די.ג'יי סקאזי


כנס לבוגרי כיתות י"ב: בבריכה עם די.ג'יי סקאזי
פורסם באתר בתאריך: 27/06/2012 באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון
כ-600 בוגרי כיתות י"ב מיישובי המועצה הגיעו ביום חמישי למסיבת ענק שקיימה המועצה במסילת ציון * המוסיקה של די.ג'יי סקאזי ומסיבת הבריכה הלהיבו את הבוגרים, שפרגנו: "נהנינו בטירוף"  

משה דדון: "אתם פונים למסלולים שונים ואת כולכם מאפיינת רוח ההתנדבות. תושבי מטה יהודה מחבקים אתכם היום. שרתו את המדינה במסירות וחזרו בשלום לקהילת מטה יהודה"

כל אחד מאיתנו נוצר בליבו תחושות ורגעים מרגשים מטקסי הסיום של בית הספר התיכון. תלמידי מטה יהודה שהגיעו ביום חמישי שעבר (21.6) לבריכה במסילת ציון ייקחו עמם זיכרונות נעימים ממסיבת הבוגרים הראשונה שערכה המועצה.

כ-600 בוגרי כיתות י"ב חגגו ביום חמישי שעבר במסיבת ענק שערכה המועצה במסילת ציון. בני המושבים והקיבוצים, תלמידים מהמגזר הערבי, בוגרים העומדים בפני גיוס לצה"ל, יוצאים לשנת שירות ומתנדבים לשירות הלאומי, הגיעו לחגוג יחדיו את סיום הלימודים ואת הגיוס הקרב לצה"ל ולשירות הלאומי.

הערב התנהל בארגון מופתי. תחילה אסף מערך האוטובוסים של המועצה את הבוגרים מכל היישובים. במקום האירוע הוצבו עמדות קייטרינג, בר משקאות (ללא אלכוהול) והבוגרים נהנו מהופעה של די ג'יי סקאזי ומסיבת בריכה חגיגית.

"המועצה השקיעה ורואים את זה. כולם נהנו בטירוף. פגשתי שם חברים שלא ראיתי שנים מבית הספר היסודי ואפילו מהגן", סיפר רון רפאלי, בוגר תיכון 'הרטוב'. "במטה יהודה יש הווי מיוחד וכולם מכירים את כולם. אנחנו מעריכים מאוד את הארגון ומקבלים באהבה את החיבוק שנתנה לנו המועצה".
ליאור מנדל, חברתו של רפאלי לספסל הלימודים הוסיפה:  "הייתה אווירה ממש טובה. מאוד נהניתי. השקיעו בנו. לא האמנתי שדי ג'יי סקאזי יגיע אבל המארגנים עמדו במילה שלהם. אני מאחלת לכולם הצלחה בהמשך הדרך".

ראש המועצה, משה דדון, בירך את הבוגרים והבטיח להפוך את האירוע למסורת: "האיכות של בני הנוער במטה יהודה ניכרת היטב. אנחנו גאים בכם ומאחלים לכם הצלחה בדרככם החדשה. אתם פונים מהיום למסלולים שונים ואת כולכם מאפיינת רוח ההתנדבות. תושבי מטה יהודה מחבקים אתכם היום. שרתו את המדינה במסירות וחזרו בשלום לקהילת מטה יהודה. המסיבה שמתקיימת כאן היום היא תחילתה של מסורת במטה יהודה".

...







שלכם
ראש המועצה
משה דדון