יום רביעי, 27 ביוני 2012

תכנית אב לתיירות במטה יהודה קורמת עור וגידים ומהווה מהפכה בקנה מידה ארצי


תכנית אב לתיירות במטה יהודה קורמת עור וגידים ומהווה מהפכה בקנה מידה ארצי
פורסם באתר בתאריך: 27/06/2012
לראשונה בישראל יתאפשר פיתוח עסקי תיירות וחקלאות בחצרות המושבים באופן חוקי ומוסדר

"מתרחש כאן תהליך שישנה את פני האזור ואתם החלוצים שתשמרו על האופי הירוק שלו מפני כרישי הנדל"ן ותעשיית המחסנים" אמר ראש המועצה, משה דדון

 תהליך ארוך ומורכב, מהמסובכים שקיימים, הגיע בימים אלה לסיומו – תכנית האב לתיירות של מטה יהודה הוצגה ע"י ראש המועצה משה דדון וצוות מחלקות תיירות והועדה לבניין ערים.
תכנית האב מהווה מהפכה בקנה מידה ארצי, ואין עוד מועצה אזורית אשר הצליחה לפצח את הנושא הטעון של הסדרת יזמויות במושבים בתוך הנחלות ומציעה פתרונות שיאפשרו ליזמים לפעול במסגרות חוקיות, מעוגנות בכללים ברורים, ללא הטרדה חוזרת ונשנית מצד הרשויות השונות ופקחים, ולפתח את עסקי התיירות ועסקים נלווים באופן שיאפשר פרנסה מכובדת ולצידה הגשמת חלום.

משה דדון, ראש המועצה, פתח את הכנס באני מאמין שלו, שהיה זה שהתווה את הקווים המנחים לצוות המבצע. "חוסנה וייחודה של מטה יהודה מותנה בפיתוח תיירות וחקלאות, אחרת נהפוך לשכונת מחסנים של ירושלים ובית שמש. אני מאמין בשמירה על הירוק שסביבנו, במאבק בבניה רוויה ובפרוייקטים ענקיים שיזהמו את הנוף שלנו, ובמקביל – במתן אפשרות ועידוד מאסיביים ליזמים שיוכלו לפתח עסקי תיירות וחקלאות בתוך המושב, כאלה שישתלבו באופי של האזור באופן הרמוני" אמר דדון.

.....


 שלכם
ראש המועצה