יום שבת, 9 ביוני 2012

זוכרות את סיון על מגרש הכדורסל


זוכרות את סיון על מגרש הכדורסל
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 06/06/2012
המועצה האזורית מטה יהודה קיימה זו השנה ה-15 טורניר כדורסל בנות לזכרה של סיוון פתיחי ז"ל שנרצחה יחד עם ששת חברותיה ב"אי השלום" בנהריים בשנת 1997

עשר קבוצות כדורסל (בנות) השתתפו בשבוע שעבר בטורניר לזכרה של סיון פתיחי ז"ל, שנרצחה לפני 15 שנה על ידי חייל ירדני ביחד עם שש חברות ב"אי השלום" בנהריים. הטורניר, שמקיימת המועצה מדי שנה הפך למסורת לזכרה של סיון, אשר שיחקה בקבוצת הילדות של מטה יהודה.

במשחקים השתתפו קבוצות מבתי הספר היסודיים הרטוב, מתתיהו, אבן העזר והשחר, חטיבות הביניים הרטוב, אמי"ת שחר ואולפנת נוגה ובתי הספר התיכוניים הרטוב ועין כרם.

המשחקים נערכו בשיטת ליגה לפי קבוצות גיל (ה-ו, ז-ח, ט-י"ב) ובסיומם נערכו תחרות קליעות ומשחק ראווה בין נבחרת הטורניר לקבוצת הנשים של מטה יהודה המשחקת בליגה הארצית. האירוע הסתיים בטקס חלוקת מדליות וגביעים ובהגרלות בין המשתתפות.

כמדי שנה התקיים האירוע במעמד הוריה של סיון, ישראל ונורית פתיחי, שתרמו לשחקניות את חולצות המשחק וארבעה זוגות נעליים להגרלות. כמו כן, העניקו ההורים מטעם המשפחה שי אישי לכל מאמן ומורה שלקח חלק בטורניר.

האם נורית סיפרה על ההתרגשות הרבה שהיא חשה מדי שנה בזמן הצפייה בשחקניות הכדורסל הצעירות. האב ישראל הוסיף והודה למארגנים ולמשתתפות על ההתמדה בקיום מפעל ההנצחה. האירוע התקיים בבית הספר הרטוב בקיבוץ צרעה שהיה מלא בקהל אוהדים מכל רחבי המועצה.

ראש המועצה, משה דדון: "לטורניר הכדורסל המתקיים זו השנה ה-15 לזכרה של סיון ז"ל ערך חינוכי ראשון במעלה. רוב הבנות ששיחקו השנה על המגרש טרם נולדו כשחייהן של סיון וחברותיה נגדעו בידי בן עוולה. ההמשכיות וההתמדה בקיום הטורניר הם התשובה הניצחת לטרור".


שלכם
ראש המועצה