יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

פרס הצטיינות לבית הספר "לביא" על מודל 'שגרירי מפתח הלב'

משרד החינוך העניק 5000 שקלים לבית הספר הממלכתי דתי על קידום מעורבות חברתית בקהילה לאור מודל שגרירי מפתח הלב. ראש המועצה משה דדון: "בית הספר מקדם תכניות שתואמות את רוח הקהילה במטה יהודה"
משרד החינוך העניק לאחרונה 5000 שקלים לבית הספר הממלכתי דתי "לביא" שהחל בשנת הלימודים תשע"א בקידום תוכנית מעורבות חברתית באמצעות מודל "שגרירי מפתח הלב". במסגרת זו רוכשים התלמידים ערכים חברתיים כמו אחריות, מעורבות, גבורה, שיתוף וערבות הדדית בין כתלי בית הספר ומחוצה לו. התוכנית כוללת שיעורים בכיתות ופעילויות קהילתיות שמיישמות את הנלמד. כך לדוגמא הכינו התלמידים משלוחי מנות לגמלאים המתגוררים ביישוב בר גיורא וחילקו אותם בבתי התושבים, ערכו סעודת מלווה מלכה לקהילה בבר גיורא והעניקו אות גבורה לכבאי האזור ששומרים על איכות החיים ואיכות הסביבה במועצה האזורית מטה יהודה. כל המשימות תועדו ונשלחו לאגף לחינוך יסודי במשרד החינוך, שם הוחלט כי בית הספר עמד בכל הקריטריונים והפעילות מוערכת ברמת הצטיינות. לאור זאת, קיבל בית הספר פרס כספי בסך 5000 שקלים שישמשו לרכישת חומרים ואביזרים להמשך הפעילות החברתית. "בתהליך הערכה ארצי שבחן את פעילותם של שגרירי מפתח הלב נמצא כי יישום פעילות השגרירים בבית ספרכם במהלך שנת הלימודים תשע"א היה ברמת הצטיינות. בהתאם לכך חברת הילדים זכאית לסך של 5000 שקלים למימון יוזמות חברתיות ערכיות של תלמידי בית הספר", דברי נציגי משרד החינוך במכתב ההוקרה שנשלח למנהלת בית הספר רוית גדנקן.

ראש המועצה משה דדון: "בית הספר מקדם תוכניות שתואמות את רוח הקהילה במטה יהודה. ערבות הדדית, שיתוף, הוקרה ונתינה, הם ערכים העומדים בבסיסה של כל קהילה משגשגת. המועצה שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות ופועלת בהתאם לעקרונות שנקבעו בתוכנית האסטרטגית לחינוך. נמשיך לפעול ברוח עקרונות אלה ולהוביל את מוסדות החינוך במטה יהודה להישגים נוספים".

מנהלת בית הספר רוית גדנקן הוסיפה: "ברצוני להודות לכל המורים המקסימים ולמורה מירב צמח שמובילה את התכנית. אנו מודים לכל ההורים שנרתמו לפעילויות, לרב לוי ולשרה קופר שלהם חלק משמעותי בתכנית החברתית – ערכית".