יום רביעי, 1 בפברואר 2012

יום המחנך בהרטוב


יום המחנך בהרטוב:
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 01/02/2012
סדנת תופים, כתובות הערצה וברכה מראש המועצה
בבית הספר היסודי 'הרטוב' ציינו את יום המחנך הלאומי בסדנת תופים מקצועית ופינקו את הצוות החינוכי בעוגות וסלט פירות. ראש המועצה משה דדון: "הצוותים החינוכיים ראויים לכל הכבוד וההערכה על ההשקעה הרבה בילדים"

בבית הספר היסודי הרטוב ציינו את יום המחנך בשיתוף הנהגת ההורים והפתיעו את המחנכים, המורים, המזכירות ואב הבית בסדנת תופים, צפייה בסרטים, מאפים וסלט פירות.
הבוקר החל כאשר הצוות החינוכי התקבל על ידי תלמידי כיתה ו' בסרטים ובהם הכיתוב מלכת/מלך הכיתה. לאחר מכן נכנס הצוות לחדר המורים ונהנה סדנת תיפוף מקצועית שנערכה במשך כשעה. בהמשך ירד הצוות המופתע והנרגש במדרגות לאור מחיאות כפיים של התלמידים וערך מופע תיפוף לעיניי ההורים והילדים. במהלך היום הפעילו ההורים את התלמידים בכיתות ובחדר המורים המתינו לצוותים עוגות ומאפים פרי ידי האמהות. התלמידים התלהבו מהרעיון לא פחות מהמורים וקישטו את הכיתות בכתובות הערצה למורה, הכינו סלט פירות, ערכו ניסויים משותפים במדעים, סיפרו סיפורים וצפו יחד עם המחנכות בסרטים. את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש המועצה משה דדון וראש מינהל חינוך שרונה בר נס שהגיעו לברך את המורים והשתתפו גם בכינוס עם הילדים.
ראש המועצה ציין כי "אנו מעריכים מאוד את העבודה המקצועית הרבה של הצוותים החינוכיים שמשקיעים רבות מזמנם וממרצם. הם ראויים לכל הכבוד וההערכה על ההשקעה הרבה בילדים. מטה יהודה גאה בצוותים חינוכיים מדהימים שזוכים לכל הגיבוי הנדרש מהמועצה במשאבים ובתקציבים".
מנהלת בית הספר חוה מגדל: "זאת ההזדמנות להוקיר ולומר למורים תודה על מה שהם עושים, לתת להם זריקת מרץ ולמלא אותם באנרגיה. לבית הספר הגיעו למעלה מ - 50 הורים. אנחנו מאמינים שככל שהקשר בין הצוותים, ההורים והתלמידים חזק יותר כך מתבצע תהליך חינוכי משמעותי יותר".

 לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה