יום ראשון, 12 בפברואר 2012

נחתם הסכם בין מטה יהודה לבית שמש

מעמד שר הפנים אלי ישי חתמו הבוקר (ראשון) ראשי הרשויות משה דדון ומשה אבוטבול על הסכם ששם קץ למאבק על אזורי התעשייה. דדון: "יוצאים לדרך חדשה"
 
במעמד שר הפנים אלי ישי חתמו הבוקר (ראשון) ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול על הסכם היסטורי ששם קץ למאבק משפטי וציבורי רחב היקף שהתקיים בשנה האחרונה בין שתי הרשויות. זאת, נוכח החלטת שר הפנים לאמץ המלצות ועדת הגבולות בדבר סיפוח כל אזורי התעשייה של מטה יהודה לשטח שיפוטה של בית שמש.
בטקס, שנערך בלשכת שר הפנים אמר ראש המועצה משה דדון: "מבחינתנו האזור ניצח באמצעות שתי רשויות שהצליחו יחד לשמור על יחסי עבודה תקינים ולהגיע להבנות לגבי הצרכים, תוך הבנה ושמירה על מה שחשוב לנו. בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה לתושבי מטה יהודה על ההתגייסות ההמונית ועל האמון במנהיגות ובדרך. מהיום אנחנו יוצאים לדרך חדשה וממריאים לאן שאנחנו רוצים להמריא כאשר אזור התעשייה אצלנו ובית שמש מפתחת אזורי תעשייה משלה".
 
כזכור, בחודש אפריל 2011 חתם שר הפנים אלי ישי על צו סיפוח המעביר את כל אזורי התעשייה של מטה יהודה לעיר בית שמש, שטחים הנאמדים בלמעלה מ-3,000 דונם ומניבים מיליוני שקלים בשנה למטה יהודה. לאור ההחלטה עתרה המועצה לבג"צ כנגד שר הפנים, משרד הפנים, חברי ועדת הגבולות ועיריית בית שמש, בעקבותיו הוציא בית המשפט צו מניעה שעצר את המהלך. 
החלטת בית המשפט הניעה את משרד הפנים לפנות לשתי הרשויות בבקשה לקיום הליך הידברות והימנעות מהליך ממושך בין כתלי בית המשפט. ראש המועצה משה דדון וראש העיר משה אבוטבול הובילו את המשא ומתן בין הצדדים והבוקר חתמו 

לכתבה המלאה >>
 
שלכם

ראש המועצה