יום שלישי, 7 בפברואר 2012

ערב ארצות


ערב ארצות
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 07/02/2012
בחסות פעילי איגוד המושבים וגרעין החיילות במועצה נערך לראשונה 'ערב ארצות' לילדי כיתות ב'-ו' מהמושבים ישעי, נחם ותירוש. ראש המועצה משה דדון: "באמצעות הפעילות נוצרת בקרב הילדים ההבנה שהם יכולים להשפיע על החינוך הבלתי פורמאלי בקהילה"

הפנינג פעילויות ייחודי נערך בשבוע שעבר בבית העם במושב נחם בחסות נערי איגוד המושבים וגרעין החיילות במועצה. הפעילים ערכו 'ערב ארצות' לילדי כיתות ב'-ו' מהמושבים ישעי, נחם ותירוש, כשכל ארץ היא תחנת הפעלה.

יחד עם הענ"קים של המושבים עלו כ-70 ילדים לאוטובוסים והגיעו להפנינג בבית העם. כל תחנה סימלה תרבות ממדינות שונות ברחבי העולם: בתחנת סין העבירו הילדים גרגרי אורז בעזרת מקלות, בתחנת ספרד קלעו כדורים לשור ובתחנת מצרים עטפו אחד את השני בצורת מומיה. האווירה הייתה מדהימה ורוח של עשייה, כיף ונתינה הורגשה היטב בקרב המשתתפים. "מטרת הערב הייתה לספק לילדי המושבים פעילות אלטרנטיבית לשגרה היומיומית", אומר ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון ומוסיף: "קבוצת הפעילים מבצעת את כל פעילויותיה מתוך רצון, מחויבות והבנה שצריך לפעול במושבים על מנת להשפיע החינוך הבלתי פורמאלי בקהילה. המועצה משקיעה רבות במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית על מנת לזרוע יסודות מוצקים לעתידם של הילדים ובני הנוער במטה יהודה". כזכור, גרעין החיילות הקים קבוצת פעילים המורכבת ברובה מנערי איגוד המושבים על מנת לתת מענה לצרכים בשטח וליצור מחויבות והבנה בקרב בני הנוער שיובילו את החינוך הבלתי פורמאלי במושבים אלה. במועצה ציינו כי הפעילות שנערכה מוכיחה שוב שכאשר משקיעים בבני הנוער, הם יודעים לתת מעצמם בתמורה.

לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה