יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

מסע אופניים לעתיד מתוק

מסע אופניים לעתיד מתוק
פורסם באתר בתאריך: 10/09/2013
האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל ומועצה אזורית מטה יהודה יקיימו את מסע האופניים המסורתי במטרה להגביר את המודעות ולגייס כספים לקידום המחקר למציאת מרפא למחלה

מסע אופניים ייחודי התקיים ביום שישי (27 בספטמבר) זו השנה הרביעית במועצה האזורית מטה יהודה המשתפת פעולה עם האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) ומיני ישראל.

האגודה מקיימת זו השנה השישית את אירוע רכיבת האופניים השנתי תחת השם "מסע לעתיד מתוק", פרויקט מיוחד שנועד להגביר את המודעות ולגייס כספים לקידום המחקר למציאת המרפא למחלה. כמו בשלוש השנים הקודמות מתקיים המסע בשיתוף מועצה אזורית מטה יהודה ומיני ישראל. האירוע בהפקת BIKEISRAEL.COM ומיועד לסוכרתיים, לקהל הרגיל, למשפחות ולרוכבים מקצועיים.

ראש המועצה משה דדון: "שיתוף הפעולה של המועצה עם האגודה לסוכרת נעורים נמשך זו השנה הרביעית למען מטרה נעלה של הגברת המודעות למחלת סוכרת הנעורים. במהלך המסע נחשפים הרוכבים למורשת ולנופים הקסומים של מטה יהודה. אני קורא לכל הרוכבים במטה יהודה לגלות מעורבות ולהשתתף בפעילות ערכית וחשובה זו".

המסע ישלב רכיבת שטח במסלולים באתרי מורשת הקרב המרהיבים במטה יהודה, כניסה חופשית לפארק מיני ישראל, חלוקת מדליות, הגרלות ועוד. לטובת המשתתפים נקבעו ארבעה מסלולי רכיבה: מסלול קטקטים (6 ק"מ) המותאם למשפחות עם ילדים צעירים בעמק השקד הישראלי במהלכו תתקיים פעילות מיוחדת ביקב שורק בקיבוץ נחשון, מסלול עממי קצר (12 ק"מ) העובר בעמק איילון באזורי הלחימה של חטיבת אלכסנדרוני, מסלול בינוני (24 ק"מ) המגיע למצפה הראל ודרך בורמה, מסלול לרוכבים מנוסים (36 ק"מ) המטפס למצפה הראל, דרך בורמה, וכולל את מיטב הסינגלים של יער מגינים הסמוך.

האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב-1981 על ידי הורים לילדים החולים בסוכרת נעורים (סוג 1). בישראל 50,000 חולים מתוכם 5000 חולים עד גיל 18. האגודה חרתה על דגלה שתי מטרות עיקריות – מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם.
 

 

תושבי מטה יהודה המעוניינים להירשם, ניתן לקבל קוד הנחה במחלקת הספורט. טלפון: 052-7250865. כמו כן, ניתן להזמין כרטיסים במשרדי העמותה בטלפון: 03-5160171 או במייל  aviva@jdrf.org.il. לחברי האגודה לסוכרת נעורים תינתן הנחה של 50%.

שלכם 
ראש המועצה האזורית מטה יהודה