יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

"חוויה מדהימה ומגבשת"


"חוויה מדהימה ומגבשת"
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 07/11/2012
כמאה נשים תושבות מטה יהודה השתתפו בסוף השבוע במסע 'מלכת הלב הירוק' בחסות מועצת מטה יהודה *משה דדון: "נהפוך את המסע למסורת"

"לא יצאתי למסע עם הרבה ציפיות אבל חזרתי עמוסת חוויות. אני יכולה לומר בוודאות שזה רק הצית אצלי משהו שלא ידעתי שהוא קיים. אני מחכה ומצפה בכיליון עיניים לשנה הבאה. מבחינתי אפשר לצאת למסע כזה כל שלושה חודשים".
בהתרגשות רבה ובסיפוק אדיר סיכמה גילי תורג'מן, תושבת מבוא בית"ר, את מסע הג'יפים 'מלכת הלב הירוק' שנערך בסוף השבוע האחרון במטה יהודה. המסע התקיים בין הנופים הירוקים והקסומים של המועצה, על שלל יקבי הבוטיק, מבשלות הבירה, המחלבות, האמנים ומסלולי הטיול בטבע.
כמאה נשים תושבות מטה יהודה שילבו היכרות עם יופיו של האזור, התמודדות עם שלל משימות אתגריות, פתרון חידות, ניווט על פי סיפור דרך ובעיקר תהליך אישי של העצמה.
"מגיע שאפו ענק למועצה שנתנה הזדמנות לנשים לקחת חלק במסע", מוסיפה תורג'מן. "זה לא מובן מאליו. יצאנו למסע מאתגר ברמה הרעיונית והפיזית, בנופים המוכרים לנו. באחד מרגעי השיא של המסע נערכה משימה משותפת עם צוות מתחרה. הרעיון היה לראות איך שני צוותים מתחרים פועלים ביחד. תוך שנייה הפכנו לגוף אחד. זה היה רגע מדהים של העצמה נשית".
המסע אורגן על ידי מחלקת התיירות, בחסות ראש המועצה, משה דדון, אשר רואה בו את נקודת הזינוק המשמעותית בהשקתו של מותג התיירות "הלב הירוק".
המסע יצא לדרך ביום חמישי (1 בנובמבר) ממצפה הראל, שם חולקו ל-11 צוותים שהשתתפו במשימות אתגריות. לאחר הצטיידות בתיק מסע, חולצות, כובע ופנס התנסו במשך היום בשלל משימות תחרותיות ובהן קיר טיפוס, סנפלינג וכתבי חידה.
עדי סלע, תושבת נחושה: "המסע היה מדהים ועלה על כל הציפיות. חיזקנו קשרים חברתיים. המשימות היו מעניינות, מגוונות ומגבשות והוציאו מכולנו את המיטב. אין לי ספק שאשריין לי מקום גם בשנה הבאה".
"הארגון היה מושלם", אומרת אנה לאון, תושבת צור הדסה. הייתי שמחה להמשיך ליום נוסף. הבנות היו משכמן ומעלה והכרתי נשים נהדרות. התמודדנו בעוצמה בכל המשימות. זה היה מסע מרשים, מלא בצחוק ושמחה. מעל לכל בלט לעין החיבור של נשים מכל יישובי המועצה".
בשעות ערב הן הגיעו לחניון לילה בנתיב הל"ה, שם פגשו לשיחה את משה דדון שבירך: "עבורנו, כולכן מלכות הלב הירוק. מטה יהודה מעצימה את נשות האזור ומאפשרת לכן להביא לידי ביטוי את היכולות והכישורים האישיים שלכן, מתוך ידיעה שאתן מהוות כוח עוצמתי ומייצר שינוי. נהפוך את המסע למסורת בפסטיבל היין מטה יהודה".
במהלך הערב התקיימה הרצאה בנושא תזונה נכונה של ענת הראל, כוכבת הישרדות, ובהמשך נהנו הנשים מאווירה שמחה עם מעגל מתופפים שהרקיד אותן עד אמצע הלילה בליווי טעימות יין מיקב קדמא וצפרירים על ידי ייניות היקב שהשתתפו במסע. האדרנלין הורגש בכל פינה באוויר ולאחר מכן פרשו הנשים לשינה.
למחרת בבוקר התקיימה ארוחת בוקר ביער הפסלים ומשם הבנות יצאו לשטח והמשיכו להתחרות בעוד שלוש תחנות עם משימות מאתגרות. בסוף היום הוכרזו הצוותים המנצחים והתקיים טקס חגיגי בגן הפסלים ובו כל משתתפת קיבלה שי למזכרת מטעם המועצה ותעודת השתתפות.
במועצה ביקשו להודות למארגני האירוע: למנהל מחלקת תיירות וחקלאות משה סוויסה, למנהלת אגף הרווחה ויושבת ראש מועצת נשים דפנה בירן-אשתר, למפקחת איכות סביבה במועצה רחל הראל, לחברת מועצת נשים אילנה דוד, לפרויקטורית חגית זיידנר-דוד, לשלמה מלכה מ'שאיבות שמשון' שתרם את החולצות למסע ולכל השותפים להצלחה.

שמות הצוותים הזוכים:
....

  

 
 

 
 

 
 
 שלכם
ראש המועצה