יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

חגיגה של טעמים וריחות


חגיגה של טעמים וריחות
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 24/10/2012
ביום חמישי האחרון נפתח פסטיבל היין באירוע חגיגי בקיבוץ צרעה * כ-1,000 תושבים ואורחים הגיעו למקום, עברו בין עשרות דוכני בעלי היקבים ולגמו יין תוצרת מטה יהודה * בין המבקרים היו גם חברי משלחת מווירצבורג, גרמניה
משה דדון: "אתם, האורחים והמבקרים בפסטיבל היין, תספרו על החוויה, תספרו עלהטעם, תספרו על האיש שעומד מאחורי כל יקב. אני בטוח שיחד ננצח ונהפוך את מטה יהודה למקום ששמו הולך לפניו בכל רחבי העולם"



המסורת נמשכת. פסטיבל הין ה-14 של מטה יהודה נפתח ביום חמישי האחרון (18באוקטובר) באירוע מרכזי חגיגי שנערך בקיבוץ צרעה במעמד ראש המועצה משה דדון, בעלי היקבים, מכובדים ואורחים. כ-30 יקבים מאזור מטה יהודה הזמינו את הקהל לטעום ממבחר יינות משובחים, סביב שולחנות בר ולצד מוסיקה חיה ואווירה טובה.

"היין הוא חלק מהמסורת של מטה יהודה, מסורת שהחלה לפני למעלה מ-3,000 שנה", פתח ואמר ראש המועצה משה דדון. "היין הוא עוגן תיירותי. בעלי היקביםשנמצאים כאן עשו, התאמצו וסבלו לא מעט כדי לחדש את המסורת. הם הצליחו למרות כל הקשיים והנסיבות המורכבות. זו ההזדמנות שלנו לומר לכם בעלי היקבים - תודה".

דדון הוסיף, כי הוא בטוח שאורחי הפסטיבל יהפכו לשגרירי הפסטיבל על הגלובוס: "אתם, האורחים והמבקרים בפסטיבל היין, תספרו על החוויה, תספרו על הטעם, תספרו על האיש שעומד מאחורי כל יקב. אני בטוח שיחד ננצח ונהפוך את מטה יהודה למקום ששמו הולך לפניו בכל רחבי העולם".

לכתבה המלאה >>


 
 
 
 
 קרדיט: "צילום משכר"


שלכם
ראש המועצה