יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

מטה יהודה תשתתף בתרגיל פיקוד העורף


מטה יהודה תשתתף בתרגיל פיקוד העורף
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 16/10/2012
מערך החירום של המועצה האזורית מטה יהודה ישתתף בתחילת השבוע בתרגיל הלאומי 'נקודת מפנה 6', במהלכו יתורגל תרחיש של רעידת אדמה  

דדון: "מטה יהודה היא בין המועצות האזוריות הבודדות הלוקחות חלק בתרגיל כחלק ממחויבותנו לביטחון ובטיחות התושבים, ובמהלכו יתנו הצוותים פתרונות לתרחישים שונים שנבנו לקראתו"

במטה יהודה הולכות ונשלמות ההכנות לקראת תרגיל 'נקודת מפנה 6', בו יבדקו לראשונה צה"ל והמשרד להגנת העורף את מוכנותה של מדינת ישראל לתרחיש של רעש אדמה עז.

התרגיל יתקיים בתחילת השבוע (ימים ראשון ושני, 21-22/10/12) ברחבי המועצה, שנבחרה כרשות מתרגלת באזור ירושלים והינה בין המועצות האזוריות הבודדות שלוקחות בו חלק. מערך החירום של המועצה יוביל את התרגיל מול משטרת ישראל ביום ראשון ומול פיקוד העורף וצה"ל ביום שני.

ראש המועצה משה דדון, המשמש גם כיו"ר ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), יפעל עם מפקד אוגדה מצה"ל וביחד יתנו השניים מענה לתרחישים שיועלו בתרגיל ובהם חסימת צירים עקב פגיעה בכבישים, קריסת מבנים וניתוקי חשמל ומים לזמנים ממושכים.

משה דדון"מטה יהודה היא בין המועצות הבודדות שבודקות את מוכנותן לשעת חירום בתרגיל הלאומי. התרגיל מתקיים כחלק ממחויבות המועצה לביטחון ובטיחות התושבים ובמהלכו יתנו הצוותים פתרונות לתרחישים שונים שנבנו לקראת התרגיל".

משה דדון הורה להיערך במלוא הרצינות לתרגיל. לאחרונה התקיימה השתלמות בנושא רעידת אדמה לכל מערך החירום של המועצה שהועברה על ידי פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית (רח"ל). לאור ההשתלמות התכונן מערך החירום לתרגיל והכין פתרונות ומענים לתרחישים השונים שיתורגלו בתחילת השבוע.


שלכם
ראש המועצה