יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

מסע מלכת הלב הירוק יוצא לדרך!


מסע מלכת הלב הירוק יוצא לדרך!
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשותו של ראש המועצה משה דדון בתאריך: 24/10/2012
עשרות נשים ממטה יהודה ייצאו לסיור ג'יפים אתגרי להשקת המרחב התיירותי של המועצה תחת השם "הלב הירוק". את המסע יוציא לדרך ראש מועצת מטה יהודה, משה דדון, שפרס חסותו על האירוע ורואה בו את נקודת הזינוק בהשקת המרחב התיירותי

תפאורה מרהיבה בדמות הנופים הירוקים והקסומים של מטה יהודה, על שלל יקבי הבוטיק, מבשלות הבירה, המחלבות, האמנים ומסלולי הטיול בטבע  תלווה עשרות תושבות מטה יהודה שייצאו ביום חמישי הקרוב (1 בנובמבר) למסע ג'יפים אתגרי ראשון מסוגו, 'מלכת הלב הירוק'. המסע ישלב בין היכרות עם יופיו של האזור למשימות אתגריות, פתרון חידות, ניווט על פי סיפור דרך ובעיקר תהליך של העצמה אישית.

את המסע יוציא לדרך ראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון, שפרס את חסותו על האירוע ורואה בו את נקודת הזינוק בהשקת המרחב התיירותי של המועצה תחת השם 'הלב הירוק'. "בתום תהליך ארוך ומורכב, בסיומו אושרה תכנית האב לתיירות במטה יהודה, ובו נקבע כי המרחב התיירותי ימותג תחת השם 'הלב הירוק', החלטנו להשיקו במסע ג'יפים", אומר משה דדון. "מדיניות המועצה במטה יהודה דוגלת בהעצמת נשות האזור ומאפשרת להן להביא לידי ביטוי את יכולותיהן מתוך ידיעה כי הן מהוות כוח עוצמתי ומייצר שינוי".

המסע ייצא לדרך ממושב טל שחר ויימשך כיומיים. הרישום למסע החל בחודש ספטמבר בעקבותיו הוזמנו הנרשמות למפגשי הכשרה בניווט ונהיגה.

לכתבה המלאה >> 

 
 

 שלכם
ראש המועצה