יום שבת, 8 בספטמבר 2012


פותחים שנה באמנות: פרזל
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 04/09/2012
אמן הברזל ותושב צפרירים ניסים לוי יציג תערוכה חדשה בגלריית רחוב יד חריף 345 * התערוכה תיפתח ביום רביעי, 12 בספטמבר בשעה 18:00 

גלריית רחוב יד חריף 345  תארח החל מהשבוע הבא את תערוכת היחיד של אמן הברזל ותושב צפרירים ניסים לוי. בתערוכה יוצגו יצירות שינהלו דיאלוגים בין הברזל למתבונן ובין האומן לצופה. האומן יצר מייצגים שקיבלו משמעות חדשה ומתארים מצבים שונים, שנולדו מתוך אישיותו המיוחדת, הנותנת לצופה מבט נוסף של הסתכלות.

לימור אליאס סינואני, אוצרת גלריית 'יד חריף': "ניסים האמן נוגע בברזל  באופן שמשאיר את הצופה עם הבנה מיוחדת לתהליך היצירה. התערבות ההומור בעבודותיו לא משאירה אותנו אדישים. אישיותו המיוחדת פוגשת את הברזל ויחד נוצרים הפסלים".

מאז נפתחה גלריית רחוב יד חריף של המועצה אזורית מטה יהודה בחודש דצמבר האחרון הוצגו בה שלוש תערוכות: אישה במטריה, משה מוסה ויד מחברת, צבע וצורה. הגלריה יוצרת דיאלוג חזותי בין האמנים ומעניקה לקהל הרחב רגעים של תנועה בתוך חלל של מייצגי אמנות.

משה דדון ראש המועצה: "הגלריה שואפת לתת במה משותפת לכל האמנים תושבי מטה יהודה ולאפשר להם להביא לידי ביטוי את היכולות והכישורים האישיים. העושר האמנותי ב'יד חריף' הוא תוצר של עבודה ממושכת בהובלה של אנשי מקצוע מקומיים שמשלבים ידיים ותורמים יחד לתרבות במטה יהודה".
 

....

 

 






שלכם
ראש המועצה