יום שבת, 8 בספטמבר 2012

גבעת הבירה


גבעת הבירה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 04/09/2012
פסטיבל הבירה ה-2 של המועצה האזורית מטה יהודה יצא לדרך בסוף השבוע האחרון בגבעת ישעיהו ויימשך במבשלות עצמן בשני סופי השבוע הקרובים * סוף השבוע הקרוב יעמוד גם בסימן מכירות לראש השנה בבתי האמנים

הצלחה אדירה לסוף השבוע הראשון של פסטיבל הבירה הכפרית במטה יהודה. אלפים הגיעו מרחבי הארץ לאוהל הענק שהוקם בצומת גבעת ישעיהו, בו הציגו מבשלות האזור את הבירות מתוצרתם. עשרות סוגים של בירות הוגשו לנוכחים, כולן מקוריות ומיוחדות, וכולן ממבשלות בוטיק ביתיות. בעלי המבשלות, יצרני הבירה עצמם, עמדו מאחורי הדוכנים ומזגו מתוצרתם למבקרים. הפסטיבל יימשך בשני סופי השבוע הקרובים (עד ל-15 בספטמבר), במבשלות עצמן ויכלול סיורים מודרכים וכן טעימות בירה ואוכל באתרים.
                     
גם השנה נערכים סיורים מודרכים למבשלות הבירה של מטה יהודה בימי שישי ה- 7.9 וה-14.9. הסיורים יצאו ממתחם 'ביג' שבבית שמש בשעות הבוקר ויכללו ביקור במספר מבשלות בוטיק תוך היכרות עם הבשלנים וסיפורם האישי וכמובן טעימות ממגוון סוגי הבירות הביתיות. הסיורים בתשלום, מיועדים למבוגרים ומותנים בהרשמה מראש במרכז המידע *8108 או ברכישה מוקדמת באתר:www.beerfest.eventi.co.il .

בשני סופי השבוע הקרובים מוזמנים חובבי הבירה להגיע ישירות למבשלות עצמן ממש בחצר הבית, לחוויית מפגש בלתי אמצעי עם יזמי הבוטיק אוהבי הבירה, לטעום, לשוחח עם היצרנים, ללמוד מקרוב על תהליכי הייצור ולחוות מעט מעושר הטעמים שמציעות המבשלות.

בין המבשלות המארחות: מבשלת "פפו" ממושב צלפון,מבשלת ""Gal's ממושב אביעזר, מבשלת "השחר" ממבשרת ציון, מבשלת "אביר האלה" מצפרירים, מבשלת "שריגים", מבשלת "שמשון" מצרעה, מבשלת "מנו" ממושב מטע ועוד. כמו כן, מבשלות מטה יהודה מארחות את "דאנסינג קאמל", "הנגב", "פאבו", "ישראייל", "טאקוונביר", "שפירא" ו"העץ הבודד".


אירועי שישי שבת, 7-8 בספטמבר, 10:00-17:00
מכירות לקראת ראש השנה:


לכתבה המלאה >>
(צולם ע"י: ענבל רוז)

  

(צולם ע"י: ענבל רוז)

שלכם
ראש המועצה

אין תגובות: