יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

בגרות באוויר


בגרות באוויר
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 11/09/2012
מגמת התקשורת שהקימה המועצה האזורית מטה יהודה במסגרת רדיו 'קול יהודה' החלה בפעילותה * יאסמין כאמל תלמידת כיתה י': "זו חוויה מדהימה ללמוד במגמה מעורבת של יהודים וערבים ולפגוש חברים חדשים"

רדיו חזק: 20 תלמידי כיתות י' משלושה בתי ספר תיכונים במועצה האזורית מטה יהודה החלו עם פתיחת השנה את לימודיהם לבגרות בתקשורת באולפני הרדיו החדישים שהקימה המועצה במרכז 'יד חריף'.

התלמידים, יהודים וערבים מתיכוני 'הרטוב', 'עין כרם' ו'ברנקו וייס' (עין רפא –עין נקובה), מגיעים למרכז פעמיים בשבוע, בימי שני ושישי, ומשלבים בין לימודי תיאוריה ללימודים מעשיים. "הרדיו מאפשר לנו לעשות תקשורת ולא רק לשאוב מידע מהתקשורת", אומרת איריס וילמס, תלמידת תיכון הרטוב. "ניתנה לנו האפשרות להבין איך יוצרים חדשות ולהבין את התהליך וזה מה שמשך אותי להירשם למסלול. הרדיו החינוכי קהילתי מאפשר לנו לדבר עם הקרובים אלינו ועל הקרובים אלינו, תלמידים, מורים, הורים ותושבים. אנחנו נותנים שירות לקהילה ועוסקים בנושאים שקרובים ללב של כולם".

....

משה דדון, ראש המועצה האזורית מטה יהודה: "ברדיו 'קול יהודה' הושקעו מיטב המשאבים העומדים בסטנדרטים אותם מתווה קול ישראל, על מנת  לתת לתלמידים את האמצעים המתקדמים ביותר ליישום הלימודים העיתונאיים -רדיופוניים. כמו בכל תכנית שהמועצה מקדמת גם כאן ניתן דגש לקהילה. אני שמח לשמוע מהתלמידים והמדריכים על החיבור המיוחד שנוצר ומצפה לתוצרים העיתונאיים שיגיעו בקרוב".

לכתבה המלאה >>



 


שלכם
ראש המועצה