יום שישי, 21 בספטמבר 2012

פיילוט חדש במטה יהודה: WI-FI באוטובוסים של המועצה


פיילוט חדש במטה יהודה: WI-FI באוטובוסים של המועצה
פורסם באתר הבית של המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 12/09/2012
מהיום נהנים תושבי מטה יהודה מחיבור לאינטרנט אלחוטי גם בתחבורה הציבורית * לאור פיילוט חדש שיצא לדרך חוברו שני אוטובוסים לאינטרנט אלחוטי * במחלקת המחשוב מתכננים לחבר בהדרגה את כל האוטובוסים לגלישה חופשית * משה דדון: "תושבי מטה יהודה מתחברים לחוויה הטכנולוגית בכל זמן ומכל מקום"

מהפכת המחשוב במועצה האזורית מטה יהודה נמשכת: מערכת גלישה אלחוטית לאינטרנט ללא תשלום הותקנה לאחרונה בשני אוטובוסים של המועצה. הפיילוט החדש מצטרף לשורה של צעדים שננקטו בשנה האחרונה במועצה ובמוסדות החינוך במטרה להתאים את המערכות השונות לטכנולוגיה של המאה ה-21. במועצה מציינים כי הפיילוט יורחב בהדרגה לעשרות האוטובוסים החדישים והמתקדמים של המועצה כחלק מאבזור התחבורה הציבורית באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

"מהפכת המחשוב במטה יהודה חוסכת במשאבים ומייעלת את השירות לתושבים", אומר ראש המועצה משה דדון. "האינטרנט האלחוטי באוטובוסים, עמדות השירות הממוחשבות שהוצבו במועצה, כיתות חכמות ומעבדות מחשבים מתקדמות בבתי הספר, עונים על הצרכים שמציב בפנינו העידן הנוכחי ומאפשרים לתושבים ליהנות מחוויה טכנולוגית ולהתחבר בכל זמן ומכל מקום לעבודה, ללימודים ולקבלת מידע מהמועצה".
 ....


שלכם
ראש המועצה