יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

פרמיירה בהיכל


היכל התרבות מטה יהודה  יארח את מופע הבכורה 'מסע לים התיכון'

מיטב אמני ישראל יעלו בקרוב על הבמה בהיכל התרבות  למופע הבכורה 'מסע לים התיכון' בהנחייתו של השדר והמנחה ירון אילן.  בין האמנים: אביהו מדינה, חיים משה, סטאלוס ואורן חן, אתי ביטון ואושרי אברג'יל. ראש המועצה האזורית מטה יהודה משה דדון: "חגיגה של מוסיקה ים תיכונית לתושבים"


היכל התרבות מטה יהודה יארח בחודש הבא (7 בינואר, מוצאי שבת) את מופע הבכורה של 'מסע לים התיכון' שכתב והפיק המנחה והשדר ירון אילן. במהלך המופע לוקח אילן את הקהל למסע ארוך ומרתק על סיפורים שלא סופרו מעולם, חוויות ומשברים, הצלחות ואכזבות בדרך הארוכה והמפותלת שעברה תעשיית המוזיקה הים תיכונית. בין הסיפורים והמספרים יופיעו בני דור המייסדים של הז'אנר לצד בני הדור העכשווי שהצליח להביא את המוזיקה הים תיכונית אל לב הקונצנזוס והמיינסטרים הישראלי.

המופע, שאורכו כשעתיים, הנו מסע בזמן ומקנה לקהל חוויה בלתי נשכחת של מופע מושקע, מבוים היטב הכולל תפאורה מרשימה, בליווי חמישה נגנים וזמרות ליווי ובהשתתפות האמנים אביהו מדינה, חיים משה, סטאלוס ואורן חן, אתי ביטון ואושרי אברג'יל.

למופע יגיעו נציגי ועדת רפרטואר של תרבות לישראל, נציגי משרד התרבות ואנשי תקשורת מכל ערוצי הטלוויזיה והמדיה בישראל, מה שיהפוך את האירוע ליום חגיגי במיוחד למפעל התרבות במועצה האזורית מטה יהודה.

ראש המועצה משה דדון"המועצה פרסה את חסותה על היכל התרבות בקיבוץ צרעה ופועלת למיצובו כהיכל תרבות מוביל בישראל. בראש ובראשונה אנו פועלים ליציקת מגוון רחב של תכנים בהיכל עבור התושבים. במסגרת זו תיערך הפרמיירה של המופע 'מסע לים התיכון' שתיתן לתושבים הזדמנות נוספת למלא את המקום מפה לפה ובמקביל תחשוף את ההיכל לשוחרי התרבות בכל רחבי הארץ".

את הקשר בין המועצה לירון אילן יצר המפיק נמרוד אלירן סבח שהחל את דרכו בהיכל, המקום בו קיבל השראה להפקת פרויקטים מכובדים בקנה מידה ארצי. "בעבורי אירוע בכורה בהיכל התרבות בצרעה מהווה סגירת מעגל ואני שמח שנפלה בחלקי הזכות להגשימו", אמר השבוע סבח.

לרכישת כרטיסים: http://www.m-yehuda.org.il/mofaim


 
ראש המועצה <a href='./משה_דדון.shtml'>משה דדון</a> בטקס ההשקה

ראש המועצה משה דדון בטקס ההשקה