יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

ראש בראש על אליפות ליגת קט רגל: כפר אוריה ומושב שריגים


ראש בראש על אליפות ליגת קט רגל: כפר אוריה ומושב שריגים
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 20/12/2011

הקרב על אליפות הליגה לילדים נמצא בשיאו: המובילה מכפר אוריה וסגניתה ממושב שריגים יתמודדו במחזור הקרוב (30 בדצמבר) על המקום הראשון. ראש המועצה האזורית משה דדון: "הדרך לניצחון חשובה יותר מהניצחון עצמו"

ליגת קט רגל שמפעילה המועצה האזורית מטה יהודה לתלמידי כיתות ד'-ו' מושכת מדי חודש מאות צופים נלהבים למגרש הספורט בקיבוץ הראל. המשחקים נערכים בימי שישי בהשתתפות קבוצות מכפר אוריה, שריגים, נוה אילן, גיזו, תעוז, טל שחר והראל. בראש הטבלה ניצבת קבוצת כפר אוריה עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה משחקים. את המקום השני תופסת הקבוצה משריגים שלה משחק עודף ומאזן של חמישה ניצחונות והפסד אחד. ביום שישי הבא (30 בדצמבר) ייערך מחזור משחקים נוסף במרכזו יתמודדו כפר אוריה ושריגים על המקום הראשון בטבלה. שתי הקבוצות צברו עד כה 15 נקודות (3 נקודות לניצחון) וההכנות לקראת המפגש נמצאות בעיצומן. במקום השלישי בטבלה במרחק שש נקודות מהמובילות נמצאת קבוצת נוה אילן ולאחריה (לפי הסדר): גיזו, תעוז, טל שחר והראל. בין השחקנים בליגה נמצא גם בנו של שמוליק לוי, שחקן עבר בבית"ר ירושלים.

ספורט הדדי

הליגה מנוהלת על ידי מחלקת הספורט במועצה ובמהלכה ניתן דגש לשמירה על ערכים ספורטיביים וכבוד הדדי בין השחקנים. בסיום העונה מקבלת כל קבוצה גביע על השתתפותה במשחקים וכל שחקן מעוטר במדליה.

ראש המועצה משה דדון: "המשחקים בליגה מוכיחים כי הדרך לניצחון חשובה מהניצחון עצמו. שמירה על משחק ספורטיבי והוגן ולחיצת ידיים בין השחקנים בסיום הם עיקריה של הליגה. אנו מעודדים מצוינות ספורטיבית תוך שמירה על ערכים של הדדיות וידידות. הליגה סוחפת אחריה גם בני משפחה המגיעים לעודד ולתמוך בשחקנים מקרוב".


שלכם
ראש המועצה