יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

אלוף פיקוד העורף מבקר במועצה האזורית מטה יהודה


אלוף פיקוד העורף ביקר במטה יהודה
פורסם באתר האינטרנט של המועצה האזורית מטה יהודה בתאריך: 27/12/2011
האלוף אייל אייזנברג הביע שביעות רצון ממוכנות המועצה לשעת חירום והתחייב לקדם פתרון לסוגיית פתחת צור הדסה. ראש המועצה משה דדון: "המועצה מקיימת קשר רציף עם גורמי החירום והביטחון לטובת שמירה על ביטחונם של התושבים"

אלוף פיקוד העורף אייל אייזנברג ערך ביום רביעי (21 בדצמבר 2011) ביקור במועצה האזורית מטה יהודה. הביקור נערך כהמשך לסיורים של השר להגנת העורף מתן וילנאי והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ברחבי המועצה.

בפני האלוף הוצגה הערכות המועצה ומוכנותה לשעת חירום, המבנה הארגוני ושיתופי הפעולה בין כל גורמי הביטחון (מועצה, צבא, מג"ב, משטרה).האלוף אייזנברג הביע שביעות רצון מהיערכות המועצה ומוכנותה לשעת חירום והתחייב להתערב בסוגיית פתחת צור הדסה ולערב בנושא גם את אלוף פיקוד מרכז אבי מזרחי לאחר שהועלתה בפניו הסוגיה והשלכותיה הביטחוניות.

בנושא זה סוכם גם על שדרוג מרכיבי הביטחון בצור הדסה ושיתוף פעולה עם היחידה להתיישבות במשרד הביטחון בהיקף של 1,000,000 שקלים.

ראש המועצה משה דדון: "אנו פועלים בכל המישורים למתן פיתרון לסוגיה בצור הדסה ובמסגרת זו מקיימים קשר רציף עם גורמי החירום והביטחון ופועלים מול הגורמים הרלבנטיים למוכנות שיא במצב חירום. ביקורו של אלוף הפיקוד שמצטרף לביקורי השרים נעשה כחלק משגרת עבודה יומיומית של מחלקת הביטחון במועצה שפועלת לשמירה על ביטחונם של התושבים בזמן שגרה ובזמן חירום".


ראש המועצה <a href='./משה_דדון.shtml'>משה דדון</a> עם האלוף אייל אייזנברג
ראש המועצה משה דדון עם האלוף אייל אייזנברג

 לכתבה המלאה >>

שלכם
ראש המועצה
משה דדון