יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

חדש: אמנת שירות לחברים בקיבוץ רמת רחל !

במעמד משה דדון ראש המועצה האזורית מטה יהודה הושקה אמנת השרות בקיבוץ רמת רחל. זוהי האמנה היישובית השנייה במועצה לאחר שבחודש יולי הושקה האמנה הקיבוצית הראשונה בנתיב ל"ה.  דדון: "החזון – אמנת שירות לכל יישוב במועצה"
 
קיבוץ רמת רחל הפך בשבוע שעבר לקיבוץ השני שמשיק אמנת שירות לחברים. בטקס חגיגי, במעמד ראש המועצה משה דדון, סגנו נימי יפה ונציגי הקהילה הושקה האמנה לאחר שמונה חודשי עבודה.
 
כזכור בחודש יולי הושקה האמנה הקיבוצית הראשונה בישראל בנתיב הל"ה. כעת הופך רמת רחל לקיבוץ השני ברחבי המועצה שמצטרף לפרויקט.
 
האמנה מבטאת את המחויבות של כל אחד ואחד מנותני השירותים בקיבוץ למתן שירות איכותי, מקצועי ואדיב, תוך קביעת לוח זמנים לביצוע השירות מרגע קבלת הפניה של החבר. האמנה מגדירה גם את תחומי האחריות של הקיבוץ, נותני השירותים וחברי הקיבוץ.
 
בעקבות התהליך הוקם ברמת רחל פורום עמיתי שירות שימשיך את העבודה לשיפור מתמיד של השירותים בקיבוץ.
 
השיפור באיכות השירות מגביר את שביעות הרצון של החברים מהחיים בקיבוץ, מה שמהווה בעיניי רבים גורם המניע אנשים לשיתוף פעולה ותרומה חברתית קהילתית. בכך מקיימים בקיבוץ הלכה למעשה ערכים של ערבות הדדית ושותפות בין חברים. מערך שרות ברמה גבוהה לחברי הקהילה משקף אכפתיות, חוסך זמן יקר של המנהל בעיסוק יומיומי עם בעיות שרות נקודתיות ומחזיר את ההשקעה במהירות על ידי אוכלוסייה שבעת רצון התורמת לקהילה. התוצאה של תהליך זה תבוא לידי ביטוי ביחסי לקוח ארוכי טווח, הגברת הרכישות של מוצרי השרות, הגברת המשיכה לקיבוץ, תחושה של בית והחשוב מכל, הגברת הנאמנות של החבר לקיבוצו ולאזור בו הוא חי.
 
ראש המועצה משה דדון: "לאחר שהשקנו את האמנה המועצתית לתושב בשנת 2010 שמנו לנגד עינינו את החזון לגבש אמנות יישוביות בכל רחבי מטה יהודה. בשני הקיבוצים, רמת רחל ונתיב הל"ה הטמיעו את הערכים שהתווינו בהתאם לאופי הקהילה. המנהיגות בנתיב הל"ה וברמת רחל מתאימה עצמה לצרכים החדשים, לבניית קהילות איכותיות הקולטות אוכלוסיות רבות ומגוונות ולפיתוח מערך שרותי קהילה ברמה גבוהה. בכך מצליח הקיבוצים להגביר את מעורבות התושבים בנעשה בקהילה".