יום שלישי, 20 בינואר 2015

סיירות הורים בישובים נוספים

עיר ללא אלימותמבקשים להקים סיירות הורים
גידול חד במספר סיירות ההורים במטה יהודה. אל 15 סיירות ההורים שהוקמו בשנה שעברה יצטרפו בקרוב סיירות הורים בעשרה ישובים נוספים * בחודש הבא יחלו הכשרות מקצועיות לרכזים ולמתנדבים. משה דדון: "סיירות ההורים מגבירות את הביטחון האישי והקהילתי"
משה דדון: "מעורבותם של תושבי מטה יהודה בהקמת סיירות ההורים ובמספרם - אין לה אח ורע בישראל. משוב שבוצע בקרב עשרות הורים החברים בסיירות מוכיח כי הפעילות הזו מגבירה את תחושת הביטחון האישי והקהילתי"
15 סיירות ההורים במועצה האזורית מטה יהודה יקבלו בקרוב חיזוק משמעותי עם הצטרפותן של עשר סיירות נוספות למעגל הפעילות. את העלייה החדה מסבירים במועצה במודל המצליח שנבנה עם כניסת התכנית ליישובים הראשונים, מה שהוביל ישובים נוספים לפנות למועצה בבקשה להקים סיירות הורים.
סיירות הורים בישובים נוספים
"במקום שבו ישנה מעורבות ציבורית גדולה נרשמות הצלחות בכל תחומי החיים", אומר ראש המועצה משה דדון. "מעורבותם של תושבי מטה יהודה בהקמת סיירות ההורים ובמספרם - אין לה אח ורע בישראל. משוב שבוצע בקרב עשרות הורים החברים בסיירות מוכיח כי הפעילות הזו מגבירה את תחושת הביטחון האישי והקהילתי".
במטה תכנית 'עיר ללא אלימות' במועצה מדווחים, כי בחלק מהיישובים פועלות סיירות ההורים עוד מחופשת הקיץ, גם בימי החורף. "ברגע שההורים שומעים על מסיבה או אירוע לנוער ביישוב, הם מגיעים למקום כדי לוודא שהכל עובר כשורה. העלייה בביקוש להקמת סיירות הורים מגיעה גם בעקבות מכתב שהוצאנו לוועדים נוספים שרוצים להקים סיירות ביישוביהם. ההיענות לתכנית היא אדירה", נמסר מהמועצה.
שלכם 
ראש המועצה משה דדון