יום שבת, 3 בינואר 2015

מתגייסים 100 אחוז


פורסם באתר בתאריך: 30/12/2014
מטה יהודה מציגה נתוני גיוס חסרי תקדים לצה"לנתונים שמפרסמת השבוע מטה יהודה מעלים כי אחוז המתגייסים בתיכון 'הרטוב' ובישיבת 'אמי"ת נחשון' עומד על 100 אחוז * אחוז המתגייסות בתיכוני המועצה עובר את ה-90 אחוז. משה דדון: "היעד הבא - העלאת מספר היוצאים לקצונה"
משה דדון: "האתגר הבא שלנו הוא העלאת אחוז הקצונה בקרב בני ובנות המועצה והגברת הפעילות לצה"ל בקרב נערות המיועדות להשתלב בתפקידי לחימה. אני גאה לעמוד בראש מועצה שבניה ובנותיה רואים זכות בתרומה למדינה"
מתגייסים 100 אחוז
גאווה עצומה למטה יהודה: בישיבה מיוחדת שנערכה לאחרונה בנוכחות ראש המועצה משה דדון, סגן אלוף סיגל זלינגרמפקדת לשכת הגיוס בירושלים, נציגי משרד החינוך ונציגי בתי הספר התיכונים במועצה, הוצגו נתונים מרשימים על אחוז המתגייסים והמתגייסות בקרב בתי הספר במועצה.
מהנתונים עולה כי אחוז המתגייסים בתיכון 'הרטוב' ובישיבת 'אמי"ת נחשון' עומד על 100 אחוז, לא פחות, ובתיכון 'עין כרם' עומד אחוז המתגייסים על 93 אחוז. בקרב הבנות המתגייסות מוביל תיכון 'עין כרם' עם 96 אחוזי גיוס בעוד תיכון 'הרטוב' מציג אף הוא נתון מרשים - 92 אחוזי גיוס.
נתון חסר תקדים נוסף מתייחס למה שמכונה 'גיוס משמעותי לצה"ל': מהנתונים עולה כי מתוך כלל מתגייסי מטה יהודה, 96.4 אחוז מהנשים מתגייסות לשירות משמעותי ןבקרב הגברים עומד נתון זה על 91.3 אחוז. עוד צוין, כי שיעור היוצאים לקצונה במטה יהודה (8.9 אחוז) גבוה מהממוצע הארצי שעומד על 7.4 אחוז.
ראש המועצה משה דדון שיבח את פעילות ההכנה לצה"ל בבתי הספר ובתנועות הנוער הפועלות ביישובי המועצה ואמר כי "האתגר הבא שלנו הוא העלאת אחוז הקצונה בקרב המשרתים והמשרתות, בני ובנות המועצה, והגברת הפעילות לצה"ל בקרב נערות המיועדות להשתלב בתפקידי לחימה. אני גאה לעמוד בראש מועצה שבניה ובנותיה רואים זכות בגיוס לצה"ל ובתרומה למדינה".

שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה