יום שבת, 3 בינואר 2015

אמנת השירות 2015 תוּשק בט"ו בשבט


פורסם באתר בתאריך: 30/12/2014
 15 אלף אמנות שירות חדשות יחולקו לתושבים
במועצת מטה יהודה נערכים למבצע חלוקת אמנת השירות המחודשת לכל בית אב * משה דדון: "מחדשים את ההסכם בינינו לבין התושבים. גאה בעובדי המועצה"
"אמנת השירות המחודשת היא צעד נוסף בשורה של מהלכים ששמו את מטה יהודה על מפת הרשויות המקומיות האיכותיות ביותר בישראל"
"למבצע נרתמו עובדי המועצה שיחלקו את האמנה בשבוע בו יצוין ט"ו בשבט. העובדים, ובראשם ראש המועצה משה דדון, יעברו בין הבתים ביישובים ויעניקו לתושבים את האמנה באופן אישי"
משה דדון: "אמנת השירות המחודשת היא גולת הכותרת בשורה של מהלכים אשר מציבים את מטה יהודה על מפת הרשויות האיכותיות ביותר בישראל. אנו מחדשים את ההסכם הבלתי כתוב בין עובדי המועצה לבין 50 אלף תושבינו לקוחותינו"
אמנת השירות 2015 תוּשק בט"ו בשבט
15 אלף עותקים מאמנת השירות החדשה של מטה יהודה אשר על כתיבת תוכנה עמלו משך חודשים ארוכים תחולק בחודש הבא בבתי האב בכל 57 יישובי המועצה.
למבצע השקת אמנת השירות המחודשת והמעודכנת לשנת 2015 נרתמו עובדי המועצה שיחלקו את האמנה ביום שישי, 6 בפברואר, בשבוע בו יצוין ט"ו בשבט. העובדים, ובראשם ראש המועצה משה דדון, יעברו בין הבתים ביישובים ויעניקו באופן אישי את האמנה לתושבים.
"אמנת השירות המחודשת היא גולת הכותרת בשורה של מהלכים אשר מציבים את מטה יהודה על מפת הרשויות האיכותיות ביותר בישראל", אומר דדון. "ההטמעה של דפוסי השירות בקרב העובדים בחמש השנים האחרונות, מאז השקת אמנת השירות הראשונה ניכרת בכל אגף ובכל מחלקה במועצה. אנו מחדשים את ההסכם הבלתי כתוב בין עובדי המועצה לבין 50 אלף תושבינו לקוחותינו".
תהליך בנייה ארוך
אמנת השירות 2015 מושקת כאמור חמש שנים לאחר שהאמנה הראשונה יצאה אל הפועל בשנת 2010. האמנה החדשה תביא לידי ביטוי מדדים והתחייבות לזמני ביצוע של המשימות, כאשר במועצה לוקחים בחשבון את הטכנולוגיות החדשות שהוטמעו ואת מגוון אופני הפנייה החדשים שהועמדו לרשות התושבים.
במהלך השנים האחרונות נבנו כלים טובים יותר לביצוע מעקב ובקרה אחר מתן השירותים והעמידה בזמני התקן. במוקד המועצה 8108* מנהלים מעקב ובקרה אחר פניות התושבים לפי מדדי הביצוע של אמנת השירות. לכך יש להוסיף את שדרוג מערכת המוקד בתוכנות מתקדמות שקיצרו משמעותית את זמני ההמתנה של התושבים למענה.
האמנה החדשה נוסחה לאחר תהליכים ארוכים ושיח מקיף עם עובדי המועצה ומנהלי האגפים ולאחר הפקת לקחים מהאמנה הראשונה וזאת כדי ליצור אמנה מיטבית שמחויבת לצרכי התושבים העולים מהשטח. זאת לצד מחויבות המועצה ליצירת שקיפות בעשייה ובשירותים הניתנים לתושב.


שלכם
ראש המועצה האזורית מטה יהודה