יום חמישי, 15 במרץ 2012

איש השנה בפיתוח אזורי


איש השנה בפיתוח אזורי
פורסם באתר בתאריך: 14/03/2012

"ראשי ערים ומועצות כמו משה דדון במטה יהודה, הם בעלי מעוף, חזון וכוח ביצועי, שמצליחים ליזום ולהוציא לפועל תוכניות בנייה אשר משביחות את הערים שלהם לטובת התושבים"

הרשי פרידמן, בעל השליטה בחברת אזורים חולק שבחים במוסף נדל"ן מיוחד של עיתון 'גלובס' לראש המועצה האזורית מטה יהודה, משה דדון.
פרידמן, שרכש לפני שנה את השליטה בחברה, נשאל מיהו נדל"ניסט השנה וענה: "ראשי ערים ומועצות בעלי מעוף, חזון וכוח ביצועי שמצליחים ליזום ולהוציא לפועל תוכניות בנייה בהיקפים גדולים אשר משביחות את הערים שלהם לטובת התושבים, וזאת תוך יצירת תמריצים נכונים ליזמים להשקיע דווקא בערים אלה. ראשי ערים כמו חיים אביטן בחדרה, מרים פיירברג בנתניה, משה דדון במטה יהודה ויעקב אשר בבני ברק - הם הכוח המניע האמיתי של הנדל"ן בישראל".

יש לציין כי חברת 'אזורים' אינה בונה כיום ברחבי המועצה, אך ניכר כי ההרחבות הרבות המבוצעות ביישובים בולטות לעיני כל.
משה דדון, שצוין כראש המועצה האזורית היחידי מבין ארבעת ראשי הרשויות הגדולות, הגיב לפרסום המחמיא ואמר: "תנופת הפיתוח במטה יהודה נראית ונשמעת כנראה לא רק בקרב תושבי מטה יהודה, אלא למרחקים. ההרחבות ביישובים נמצאות בעיצומן ואלפי תושבים חדשים נקלטים מדי שנה במועצה. אנו שמחים תמיד לקבל מחמאות על העשייה ונמשיך לפעול על מנת לשבור את מחסומי הביורוקרטיה ולקדם תוכניות בנייה לטובת עתידם הכלכלי והחברתי של תושבי מטה יהודה".

. . .


שלכם
ראש המועצה