יום חמישי, 15 במרץ 2012

משרה אמנו ועד לחנה סנש


משרה אמנו ועד לחנה סנש
פורסם באתר המועצה האזורית מטה יהודה בראשות ראש המועצה משה דדון בתאריך: 14/03/2012

תלמידות שכבת ו' בבית הספר הממלכתי-דתי ערכו טקס בנות מצווה משותף בסימן האדרת נשים והציגו את גבורת הנשים היהודיות לאורך ההיסטוריה של עם ישראל

בחודשים האחרונים מתקיים שיח ציבורי רחב על 'הדרת נשים' ודחיקתן לשולי החברה. לאור זאת, החליטו בבית הספר הממלכתי דתי 'מתתיהו' לציין השנה את חגיגת בנות המצווה המסורתית תוך מתן דגש לגבורת הנשים היהודיות לאורך שנות ההיסטוריה של עם ישראל או כפי שהם מכנים זאת: 'האדרת נשים'.

. . .

ראש המועצה משה דדון שלח גם הוא ברכתו לבנות: "בדומה לנשות ישראל הגיבורות, גם נשות מטה יהודה התברכו בתכונות של עשייה והמשכיות. גיל מצוות מסמל את המעבר מילדות לבגרות ומתלות ללקיחת אחריות. בטוחני כי הכלים שניתנו בידי הבנות על ידי צוות ההוראה והמחנכים לאורך שש שנות לימודיהן בבית הספר ישמשו אותן גם בהמשך הדרך".

בסיום הערב קיבלה כל תלמידה סידור מהודר הנושא את שמה וכן זוג פמוטים. בבית הספר הודו להורים שהכינו מטעמים ומילאו את השולחנות בכל טוב. המנהל שרבי סיכם: "הערב היה מרשים ומכובד והעשייה הרבה ניכרה, החל בהופעת הבנות וכלה בהכנת הכיבוד על ידי ההורים. שיתוף הפעולה בין צוות בית הספר לבין ועד ההורים הניב תוצאות טובות ונתן טעם של עוד. זו ההזדמנות להודות לצוות החינוכי שטרח ועמל רבות להפקת הערב המיוחד".

. . . 



שלכם
ראש המועצה